Hop til indhold

Sofía I Valby - advarsel

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogle stikord til min oplevelse med Sofia idag.

- Fake billeder

- Meget lidt engelsk. Bruger Google Translate 

- bookede en time men prøvede at gøre mig hurtig færdig. Var dog også ude efter 20 min. 
- 20 sek kort blow så ville have sex.

- Meget overfladisk …. 

Noget posetiv:

Svarer hurtig på tlf. 

Spar heller dine penge….. 

https://nympho.dk/n17726/6144/sofi-queen-of-deep-throat-for-the-first-time-in-copenhagen

Skrevet

Hej Iceman. Jeg fortryder, jeg ikke så din melding, før jeg selv var på besøg. (Søgte nok på hende som Sofia og ikke Sofí). Hun siger i øvrigt selv, hun hedder Jennifer.

Helt enig i dine betragtninger. Det var absolut ikke pengene værd. Jeg skulle bestemt være vendt om i døren, men så står hun der jo med nogen dejligt fristende bryster, som er holdt godt på plads og oppe af BH’en…

En mere generel betragtning: jeg gætter på, at flere piger i samme hus benytter sig af samme profil, og så blot fordeler kunderne efter behov. Selv da vi kom igennem den meget svære kommunikation v.h.a. google translate fra spansk lød det ikke til, hun havde nogen som helst erindring om, hvad vi havde aftalt.

(Men hvad det angik, var hun nu sød og villig nok. Hun gør det nok så godt hun kan, men pris og kvalitet hænger delt ikke sammen).

Hun var også ret ligeglad med, hvornår jeg kom - jeg skulle bare ringe, når jeg var der.

Jeg har mistanke om, at det samme var tilfældet hos ‘Thea’ (som ikke ligner Thea på billederne) , da jeg besøgte hende for lang tid siden. Er der andre, der har haft samme fornemmelse andre steder…?

Redigeret af HappilyMarried
Tilføjelse

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.