Hop til indhold

KvindeDin - nej tak

Featured Replies

Skrevet

Hey eroguide
Jeg forsøgte at få et møde med Kvindedin fra Randers. Ditte mener jeg hun kalder sig selv. 

Jeg kom desværre aldrig så langt at vi skulle mødes for jeg fik en sviner i telefonen og valgte i stedet en trekant med Anna B og Marika i Viby ;) De to kan jeg tilgengæld godt anbefale :D

En anbefaling, nej tak. Vi var ikke et match :Dhttps://annoncelight.dk/showad/400467

Redigeret af skivemd

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 10 timer siden:

@skivemd hvorfor fik du en sviner?

Ikke af nogen god grund :D 

Jeg har slettet årsag mv fra opslaget fordi hun i en anden tråd, fremstår truende. 

Skrevet

Hun er også at finde på sugardaters. Jeg droppede hende, da hun har ekstrem kort lunte og er agressiv 

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt hende. Og vil ikke anbefale andre at spilde tiden på hende. Dårlig blow. Hun er mere eller mindre bare en hustler. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Kan det passe hun har en bodyguard? Fik af vide sidste der vil være en fyr ved hende så sprang over

Skrevet
Pm199 skrev, for 3 timer siden:

Kan det passe hun har en bodyguard? Fik af vide sidste der vil være en fyr ved hende så sprang over

Vel nærmer en Alfons

• 2 months later...
Skrevet
Trucker skrev, den 25.5.2024 at 14:30:

Har også besøgt hende. Og vil ikke anbefale andre at spilde tiden på hende. Dårlig blow. Hun er mere eller mindre bare en hustler. 

hvor meget skulle du give ? 

Skrevet

Og anden gang 700. Men synes ikke der var særligt godt. Og spild af penge 

Skrevet
Trucker skrev, den 13.9.2024 at 18:04:

Og anden gang 700. Men synes ikke der var særligt godt. Og spild af penge 

havde hun en "alfons" / bodyguard

Redigeret af århusc

Skrevet

Det skrev hun havde første gang. Men ved ikke. 

Skrevet

Jeg har også været der. Fik det ringeste blow ever. Hun rykkede i den så den var ved at gå i stykker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.