Hop til indhold

Dejlige 90 min med Trine Bigboobs og Eva Nadine

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg igen mulighed for at fornøje mig med de skønne kvinder fra Babse paradis Trine og @Eva Nadine :wub: dog denne gang sammen med en broder her fra Ero guide.

Efter et bad røg vi ind på sengen hvor der blev pillet lidt, hvorefter Trine tog sig kærligt af mig mig med munden, mens Eva tog sig af min makker. Lidt efter byttede Trine og jeg plads og jeg fik lov at smage på hendes lækre mis:), alt i mens jeg kunne høre de 2 andre også havde det sjovt. Så var det tid til at knalde, så på med kondom og ellers knalde Trine. Så mente tøserne det var bytte tid, så nyt kondom og så tog jeg Eva i doggy hvor der blev banket igennem , mens Trine tog sig af min makker.

Da vi ikke er nogle årsunger, var det tid til en drikke pause i sofaen, men det holdt ikke længe før tøserne fik os op og stå, og Eva ellers gik i gang med munden på mig inden hun satte sig op og red mig, mens jeg kunne se at min makker så helt salig ud under Trines behandling :P.Så blev det igen bytte tid og Trine hev mig ind i sengen igen mens de 2 fortsatte i sofaen. 
Så fik Trine den ellers i Doggy, indtil hun mente det var tid til at komme ud over hendes store bryster, ved at gnubbe min pik mellem dem samtidig med at kigge hende ind i hendes frække øjne og dirty talk.<3. Under hele sexen, var der masser af dybe tunge kys og frække blikke.  
Derefter var der tid til bad, kaffe og lidt snak.

Det bestemt ikke sidste gang, jeg er med til dette set up, eller måske bare Trine eller Eva alene.:D

Jeg vil helt klart anbefale dem begge, så er det op til jer selv at bestemme om det er 1:1 eller duo, god fornøjelse;)

https://www.trinebigboobs.dk/

https://www.babseparadis.dk/evanadine/#

• 3 months later...
Skrevet

En sen tak er vel bedre end ingen @Swarley ?! :wub: 

Ja, vi når aldrig rigtigt at annoncere det førend der er udsolgt. Vi ville rigtigt gerne holde det oftere, men Trine bor i Jyllalaland og vi skal jo også have tid til at lave andet end at knalde når hun er på besøg i Kbh. Bare lidt, 'ing? ;)

Jeg kan ikke huske hvem der har spurgt om ny dato og om det er på sms eller her eller dér så med fare for at jeg får et rap over nallerne for at reklamere, vover jeg alligevel for brugervenlighedens skyld at skrive her som kommentar, at der altså IGEN er næsten udsolgt før vi overhovedet får aktiveret en annonce hist eller pist. 

Vi har faktisk en hjemmeside hvor man kan gå ind og se. Men så skal man selvfølgelig selv holde øje jævnligt, og det kan jeg godt se er lidt besværligt. 

Men nu er der altså en dato igen om et par uger, og der er stadig to tider tilbage i skrivende stund. 

Endnu en gang TAK Swarley. Vi må da efterhånden være på din budgetkonto, Trine og jeg? :lol:

På gensyn <3

Skrevet
  • Author
Babseparadis skrev, for 3 timer siden:

Vi må da efterhånden være på din budgetkonto, Trine og jeg? :lol:

Det er tæt på:D men jeg skal da ærligt indrømme at der lægges til side, så det altid er nok til at komme i babseparadis:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.