Hop til indhold

Cecilieva

Featured Replies

Skrevet

Er der mon en herinde som har erfaring med Cecilieva? Har en aftale i stand med hende om en uge, men vil gerne høre lidt inden? På forhånd tak :)

Skrevet

der er flere tråde herinde om hende , bare gå i søgefeltet 

Skrevet
sødetablet skrev, for 15 minutter siden:

der er flere tråde herinde om hende , bare gå i søgefeltet 

Det så jeg godt. Men måske nogle nye anbefalinger. Der står heller ikke så meget om selve sexen etc?:)

Skrevet

Har mødt hende for flere år siden, hvor vi fik kontakt via snapchat. Hun havde sin egen snap og var vist også en del af @spigerne på et tidspunkt.

Jeg fik en topklasse GFE med, som jeg husker det, et fantastisk blow.

Er man til piger med tattoos og piercinger, så går man absolut ikke galt i byen. 
tænder du på hendes look, så kan jeg kun anbefale hende. 

Skrevet
Reacher skrev, for 2 timer siden:

Har mødt hende for flere år siden, hvor vi fik kontakt via snapchat. Hun havde sin egen snap og var vist også en del af @spigerne på et tidspunkt.

Jeg fik en topklasse GFE med, som jeg husker det, et fantastisk blow.

Er man til piger med tattoos og piercinger, så går man absolut ikke galt i byen. 
tænder du på hendes look, så kan jeg kun anbefale hende. 

Tak for svar. Tænder helt vildt meget på hendes look og glæder mig. Kom gerne med flere inputs hvis i har :)

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.