Hop til indhold

Milin - mega lækker ung thai guf i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Har været væk i stykke tid og fra “GP gamet” og nu er jeg back on the track - fik straks fokus på Milin da hun ser slank og petit ud. Der er også fine anmeldelser her på siden.

https://annoncelight.dk/showad/392383

Fandt hendes rede og hun smilede til mig indenfor og kyssede straks. Fluks i bad og tilbage og hun spurgte om jeg ville have massage først - inden jeg svarede kyssede vi og det var tunge og ret længe så jeg blev tændt øjeblikkelig - hun satte sig på knæ på sengen i doggy og tog min pik i munden mens jeg stod ved enden af sengen. Jeg så ned på hendes krop med smal talje og en lækker bred røv. Hun er formidabel til at sutte. Jeg havde bestilt blow uden, b2b, sex og massage samt Cim. Så ville ikke “gå af” endnu. Mig ned på maven og fik olie over ryggen, og nu begyndte hun at massere. Ikke den thai massage jeg forventede men en erotisk sensuel massage hvor hænder var overalt med kyndighed i hvad og hvor der skal røres. Mens jeg nød det lagde hun sig henover mig og jeg mærkede hendes lækre bryster køre op over min ryg og hun trykkede sin fisse mod mine balder og begyndte rytmiske rulninger over mig med hele hendes krop. Det var mega frækt, Jeg stak min ene hånd bagud og imellem os så jeg kunne fingerkneppe i samme rytme som hun gled op og ned med. Det tændte hende så hun kneppede let mine fingre og stønnede i mit øre. “Turn around” lød det - så om på ryggen. Nu satte hun sig hen over mig så min pik lå under hendes fisse og så vuggede hun i små stød frem og tilbage med kneppe bevægelser mens jeg mærkede overalt på hendes krop og klemte de lækre bryster. Nu havde jeg for første gang et rigtigt kik på hende. Den sexede krop, faste bryster som virkede naturlige, de sexede øjne som så fast på mig mens hun “kneppede” henover min pik. Jeg stoppede hende i tide og gennede hende ned på ryggen til en slikketur. Det kunne hun lide og legede med sine bryster mens jeg slikkede løs. Hun begyndte at stønne og klemme min arm og da jeg lod en finger glide op i hende sagde hun yes og stødte op og ned. Sådan blev jeg ved og en finger mere tog hun også - hun var sjaskvåd. Mig om på ryggen igen - Nu tog hun min pik i munden igen og skiftede til langsomme fine bevægelser og tungeleg så jeg var ved at sprænges - hun holdt inde og slikkede nu boller og mellemkød mens hendes fingre legede blidt ved pikken. Jeg ville egentlig have nydt at kneppe hende men i min rus vil jeg pludselig hellere at hun fortsatte med munden og så hele vejen, for det var vildt fedt at mærke hendes kyndige evner. “Go on” sagde jeg og så fortsatte denne slikke, blow, leg mens hun legede med mine brystvorter. Jeg tog om hendes bryst og om hendes hår og så satte hun tempoet op og mundkneppede til jeg kom i hendes mund. Hun satte tempoet ned igen og tog det hele med langsomme tag. 
Vi snakkede om lidt af hvert. Både om dk og Thailand - Hun er sød og naturlig og har et herligt humør. 
En total fed oplevelse som ikke er min sidste gang ved hende. Har besøgt andre Thai sidste år - men Milin stikker dem 

Redigeret af mr.swingking

Skrevet

Kan kun give dig ret.  Yderst stram mis og lækker thaipige. Som virkelig yder en god service.  
håber kun den gode service kan gå videre til andre thaipigeer så det bliver godt at kikke ind til et lille Thai put. 

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 11 timer siden:

Taler hun lidt dansk ??

Hun taler ikke dansk, men ret godt engelsk (for en thai).

Besøgte hende i går, og kan kun tilslutte mig @mr.swingking, hun er ganske enkelt fantastisk.

Havde bestilt 45 minutter og regnede med lidt massage og så lidt mere sjovt, men der blev ikke tid til massagen ;) 

Jeg kommer helt sikkert igen, og næste gang tager jeg længere tid. 

Skrevet

Jeg er normalt ikke til thai-guf, men da udvalget af andre udenlandske gp'er ikke var/er stort i Aalborg, tog jeg chancen og besøgte Milin

Det fortrød jeg ikke. Må give andre ret i, at hun er en ung lækker petit gril, som giver et rigtigt godt blow, mens hun kigger intenst på en, om man nyder dette - det gør man, også når hun slikker på bollerne -  hun har en virkelig stram fisse, som bliver ganske våd, når man slikker hende længe, som hun synes at nyde.

Hun er smilende, rimelig engelsktalende, så man kan snakke med hende -  genbesøg:  helt sikkert når hun er i Aalborg

Redigeret af NP Dok
.

Skrevet

Overvejer også at besøge hende. 

Har hun hår på missen eller er hun glat?

Skrevet

Hun er glat og velsmagende  - 

kan helt klart anbefale at besøge hende 

Redigeret af NP Dok
.

• 5 weeks later...
Skrevet

Nogle der ved om hun er til sport i 2’eren også? Eller bare kan lide berøring der?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.