klt34klt34 11 Skrevet 10. Maj Link: https://annoncelight.dk/showad/308237 Efter at have bestilt tid ved Mint ved PP, så jeg meget frem til det besøg. Velankommet til PP, ser jeg en anden person vente ved døren, hvorefter jeg går videre. Herefter får jeg en besked om, at hun er alen på job og er kommet til at overbook, surt show men hvad gør man så?. går ind på forum for at læse om div. anbefalinger, det kommer ret hurtig ned på 2 Naya og Patty. Skriver først til Naya hvor jeg ikke får noget svar (indrømmer at jeg ikke venter længe), hvor efter jeg går videre til Patty, her får jeg et hurtig svar og ender med at book tid. velankommet til adressen som man får når man skriver til Patty, vælger jeg at tage en time med mulighed for at komme 2 gange (pris 1700). det vat alt i alt en fin oplevelse, men når jeg vil nok lade det være mit første og sidste besøg ved Patty. Jeg har det lidt svært ved, at man frq start skal beslutte hvor mange gange man har lyst/kan komme, desuden var der nogle af de ting der var incl, i prisen der ikke var med bla. tungekys og fælles bad. Jeg hat i andre tråde, kunne læse at der der en usikkerhed på om hvorvidt Patty har været en kvinde hele livet, her må jeg indrømme, at jeg har meget svært ved at finde ud af hvad der er rigtige, havde jeg ikke læst om Patty, før jeg besøgte Patty, vil jeg ikke være i tvivl om at det var en kvinde, under alle omstændigheder, hvis der ikke er en kvinde går der nogle meget dygtige læger rundt i Thailand. Patty er forholdsvis høj, hvilket er endu en faktor for mig, dag jeg deler højde med både Messi og Mardonna, og her er Patty på højde med mig måske enda en cm. eller to over. Når alt kommer til alt overtog lysten og jeg kunne ikke vente en dage mere og taget tilbage til PP og Mint, noget jeg fortryder og slev om Patty gjorde sit bedste, hvad det nok vært bedre at vente til i morgen for mit vedkommen. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 11. Maj https://annoncelight.dk/showad/308237 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HNK6 40 Skrevet 11. Maj Øv øv at Patty ikke levede op til dine forventninger. Jeg har nok besøgt 50+ thai gp'er igennem tiden, lagt de fleste kun 1 gang da de ikke lever op til mine forventninger / ønsker. Men Patty er den thai jeg har besøgt klart flest gange, og besøger når jeg vil være sikker på at få en god oplevelse,da hun ALTID leverer hvad jeg ønsker Bla. tungekys, pussy slide og det KLART KLART bedste blowjob med deep, gagging og masser af spyt. Eneste grund til at jeg ikke nøjes med at besøge Patty er, at jeg håber at finde en lidt yngre og strammere thai der kan tilbyde bare nogenlunde samme service. Ps: Ja de har sindsyge gode læger i Thailand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg