Hop til indhold

Kyskheds piercing

Featured Replies

Skrevet

Hej jeg søger en Domina der kan kyskheds pierce mine kønsdele så jeg ikke kan få rejsning mere helst på. Sjælland 

Skrevet
Henriette506 skrev, for 17 timer siden:

Hej jeg søger en Domina der kan kyskheds pierce mine kønsdele så jeg ikke kan få rejsning mere helst på. Sjælland 

Jeg ville vælge lady Iris 

Skrevet
Henriette506 skrev, for 10 timer siden:

Er der slet ikke andre end Lady Iris

Nu skal man aldrig sige aldrig men der er ikke mange dominaer som piercer, alternativer er at få det gjort hos en kvindelig piercer, men det er vel ikke helt det samme?

Skrevet

Nogle gange må man bare tage en roadtrip for at få en oplevelse. Du bliver ikke den første der ramler ind i det fænomen med at skulle krydse det halve Danmark for at få noget ud over det sædvanlige. Så må du jo spørge dig selv om hvor meget du egentlig ønsker det?

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, for 16 timer siden:

@Henriette506 hvad er grunden til at du  efterspørger yderligere ? Det du ønsker er der i forvejen få det yder. Nogle gange “ må man rejse til bjerget Mohamed … Hvis bjerget ikke kan komme til dig “ 

Jeg har ikke kemi med Lady Iris derfor søger jeg andre muligheder

Skrevet
Henriette506 skrev, for 18 timer siden:

Jeg har ikke kemi med Lady Iris derfor søger jeg andre muligheder

Ja man har ikke god kemi med alle, og sådan er det, men en skam i dette tilfælde for Lady Iris kan bare det der med piercing.

Håber du finder en anden mulighed ellers må du jo prøve at forliges med Lady Iris 

Skrevet

Madame Sascha kan måske også være en mulighed.

Du kan prøve at kontakte hende og spørge.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.