Jyskpik 233 Skrevet 10. Maj Har besøgt hende:https://annoncelight.dk/showad/400825 Hun lever meget godt op til billederne og alder, pænt ansigt dog med togskinner på fortænderne. Aftalte en time med fuldpakke, men kommunikation var lidt svær da hun ikke er så god til engelsk. Ville starte med blowjob, der efter massage og så til sidst sex, lækkert blowjob mens jeg legede med hendes store naturlige bryster, kom i munden på hende. Så massage mere en trykken end decideret massage, pludselig var tiden gået og hun havde misforstået at jeg ønskede at afslutte med samleje. Så jeg tog der fra lidt skuffet, kommer ikke igen, måske til Hana som jeg så i køkkenet som havde store bryster der fyldte hendes bh godt ud. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 179 Skrevet 10. Maj Jyskpik skrev, 1 time siden: Har besøgt hende:https://annoncelight.dk/showad/400825 Hun lever meget godt op til billederne og alder, pænt ansigt dog med togskinner på fortænderne. Aftalte en time med fuldpakke, men kommunikation var lidt svær da hun ikke er så god til engelsk. Ville starte med blowjob, der efter massage og så til sidst sex, lækkert blowjob mens jeg legede med hendes store naturlige bryster, kom i munden på hende. Så massage mere en trykken end decideret massage, pludselig var tiden gået og hun havde misforstået at jeg ønskede at afslutte med samleje. Så jeg tog der fra lidt skuffet, kommer ikke igen, måske til Hana som jeg så i køkkenet som havde store bryster der fyldte hendes bh godt ud. Jeg syntes da ellers nok damen på billedet fylder hendes BH ud …:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 10. Maj (edited) Har også været der og kommer ikke igen. Hun er meget svær at kommunikere med, hendes engelsk er nærmest ikke eksisterende. Også bliver massagen og sex dele lidt kejtet. Massagen er ikke noget hun kan. Og under sex delen lukkede hun øjnene og begyndte allerede efter 1 min at spørge om jeg var kommet. Hun rullede også gummi på uden at jeg faktisk var klar. Og der var ingen antræk til at hun ville gøre mig mere klar. Så det virkede som maskinsex og en en scenario der skal overstås. Jeg følte ingen nærvær og fingertouch. Så de babser kan ikke "vinde" den hjem. Redigeret 10. Maj af stifmeister 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 136 Skrevet 10. Maj Bertil68 skrev, for 1 time siden: Jeg syntes da ellers nok damen på billedet fylder hendes BH ud …:-) Hanas BH? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fedthår 22 Skrevet 10. Maj Ok...måske de havde byttet, og det var Hana du var sammen med, og yusa der var i køkkenet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 10. Maj fedthår skrev, 1 time siden: Ok...måske de havde byttet, og det var Hana du var sammen med, og yusa der var i køkkenet ?? Ja 100 % sikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 11. Maj stifmeister skrev, for 23 timer siden: Har også været der og kommer ikke igen. Hun er meget svær at kommunikere med, hendes engelsk er nærmest ikke eksisterende. Også bliver massagen og sex dele lidt kejtet. Massagen er ikke noget hun kan. Og under sex delen lukkede hun øjnene og begyndte allerede efter 1 min at spørge om jeg var kommet. Hun rullede også gummi på uden at jeg faktisk var klar. Og der var ingen antræk til at hun ville gøre mig mere klar. Så det virkede som maskinsex og en en scenario der skal overstås. Jeg følte ingen nærvær og fingertouch. Så de babser kan ikke "vinde" den hjem. Det har du ret i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 4. Juni Er der nogen der ved om den rødhårede kvinde der er på annoncen nu (4. juni 2024) og hedder HaLeen og Helen165 (i samme annonce) er den samme som Yusa/Nany der var der i marts-april-maj i Hampen/Hjøllund?? Thai'erne er jo ret kreative med navne og foto så det kan være svært at finde rundt i for en liderlig Herre. https://annoncelight.dk/showad/400825 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg