Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

SexyClub

Havde i noget tid fået øje på Anna hos Sexyclub i Søborg. Sexyclub ligger i et industrikvarter ude i Søborg og beliggenheden er rimelig diskret. Lidt problematisk med parkering pga en del vejarbejde. Stedet ligger oven på et større autoværksted, men med egen diskret indgang. Selve bordellet virkede pænt og rent. Indbydende badeværelse. Hyggerummet var dog en anelse trangt – men det gik. Særdeles venlig telefondame, hvor man med det samme følte sig velkommen.   

Anna’s tekst og især billeder ser indbydende ud. Og både tekst og billeder stemmer fint med virkeligheden. Hun har en brasiliansk baggrund, men taler ganske godt dansk. Og pigerne fra Brasilien er ofte både smukke og fantastiske i en seng. Hvilket hun i den grad lever op til. Hendes skønhed, varme smil og gode kemi gik lige i banditten fra første sekund og dkk 1200 for en halv time med det blide skiftede hurtigt hænder. Og det blev en meget hed og indlevende omgang sex, som jeg sent vil glemme. Ingen stress med tiden og hun var i den grad på under hele seancen. Meget tydeligt, at hun godt kan lide sex – især hvis man behandler hende som en prinsesse. Jeg kommer GERNE igen (altså når jeg har råd). Og en helt klar anbefaling fra min side. Hun er en perle.

Skrevet

Hvor lyder det dejligt!:wub:

Glæder mig til Anna forhåbentlig for en weekend eller aftenvagt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.