Hop til indhold

Advarsel af Delia

Featured Replies

Skrevet

Hej Eroguide jeg har igennem de sidste 6års tid været aktiv med glædespiger og sugarbabes, men aldrig rigtig oplevet en decideret dårlig oplevelse før jeg mødte delia https://annoncelight.dk/showad/389168 vi aftaler 1000kr for en halvtime, jeg ber lige om en skyller hvilket er meget normalt, men allerede der modstrider hun det, nå men derefter går vi til seancen hun afklæder sig selv, og til min forundring har hun hvertfald taget 20kg på siden sine billedere og virkede uren, men jeg bider det i mig og tænker vi fortsætter da jeg simpelthen var så liderlig.... Lige indtil hun ikke vil tilbyde superfransk som aftalt. Jeg rejser mig op og ber om mine penge retur hvorefter hun nægter dette, og begynder at blive voldelig. Der er endvidere 3 andre piger på adressen, der heller ikke rigtig ligner deres billedere. Området er dog pænt og lejligheden forholdsvis ren ude ved havnen. Besøg hende med forbehold for en dårlig oplevelse og en overvægtig uren pige ift hendes billedere.

Skrevet

Den eneste grund til at pigerne bliver voldelige og vil have deres penge uanset hvad er hvis de ikke får dem, får de tæsk af bagmændende

Skrevet
Tjether skrev, den 10.5.2024 at 13:32:

Hej Eroguide jeg har igennem de sidste 6års tid været aktiv med glædespiger og sugarbabes, men aldrig rigtig oplevet en decideret dårlig oplevelse før jeg mødte delia https://annoncelight.dk/showad/389168 vi aftaler 1000kr for en halvtime, jeg ber lige om en skyller hvilket er meget normalt, men allerede der modstrider hun det, nå men derefter går vi til seancen hun afklæder sig selv, og til min forundring har hun hvertfald taget 20kg på siden sine billedere og virkede uren, men jeg bider det i mig og tænker vi fortsætter da jeg simpelthen var så liderlig.... Lige indtil hun ikke vil tilbyde superfransk som aftalt. Jeg rejser mig op og ber om mine penge retur hvorefter hun nægter dette, og begynder at blive voldelig. Der er endvidere 3 andre piger på adressen, der heller ikke rigtig ligner deres billedere. Området er dog pænt og lejligheden forholdsvis ren ude ved havnen. Besøg hende med forbehold for en dårlig oplevelse og en overvægtig uren pige ift hendes billedere.

voldelig hvordan? for jeg har længe ledt efter en der kunne give mig tæsk; men hver gang jeg prøver (uanset hvad de skriver de kan og har erfaring med) så er det en total skuffelse. 

Skrevet
Tjether skrev, den 10.5.2024 at 13:32:

Fik du dine penge igen? Hvis jeg ikke får det jeg har aftalt, så smutter jeg ikke uden pengene. 

Skrevet
HardWorker skrev, for 53 minutter siden:

Fik du dine penge igen? Hvis jeg ikke får det jeg har aftalt, så smutter jeg ikke uden pengene. 

Det er helt uretfærdigt, men jeg tror ikke, at der er så meget man kan gøre, hvis hun ikke vil give pengene tilbage.

Skrevet
Den rolige skrev, for 4 timer siden:

Det er helt uretfærdigt, men jeg tror ikke, at der er så meget man kan gøre, hvis hun ikke vil give pengene tilbage.

Plejer bare at sige at jeg ringer til politiet, så ændrer tonen sig hurtigt. 

Skrevet
HardWorker skrev, for 22 minutter siden:

Det noget pjat med politi trusler, jeg besøgte en har en anden dag, fik ikke sf der, som var aftalt. Tror det mere normal.

Sig mig igang plejer du det?

Redigeret af Gæst

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 2 timer siden:

Det noget pjat med politi trusler, jeg besøgte en har en anden dag, fik ikke sf der, som var aftalt. Tror det mere normal.

Sig mig igang plejer du det?

Hvis der er superfransk aftalt og det ikke er en mulighed, så truer jeg med at ringe/skabe en scene. Skal da selvfølgelig have mine penge tilbage? Ofte er det nok til at få nogle af de penge tilbage.

Skal dog siges at jeg MEGET sjældent er forsøgt at blive snydt, så det kan være at det jeg har været heldig på det punkt. 

Redigeret af HardWorker

Skrevet
HardWorker skrev, for 2 timer siden:

Hvis der er superfransk aftalt og det ikke er en mulighed, så truer jeg med at ringe/skabe en scene. Skal da selvfølgelig have mine penge tilbage? Ofte er det nok til at få nogle af de penge tilbage.

Skal dog siges at jeg MEGET sjældent er forsøgt at blive snydt, så det kan være at det jeg har været heldig på det punkt. 

Jeg beklager der var en stavefejl.

Men tænk dig om? det bliver aldrig godt for hende imens/bagefter, og det påvirker andre kunder som os kommer.
i denne verden skal man være gavmild, for at få godt sex.

Undskyld sidesporet.

Redigeret af Gæst

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 27 minutter siden:

Jeg beklager der var en stavefejl.

Men tænk dig om? det bliver aldrig godt for hende imens/bagefter, og det påvirker andre kunder som os kommer.
i denne verden skal man være gavmild, for at få godt sex.

Undskyld sidesporet.

Kan ikke rigtigt forstå hvad du mener. Så der er en der forsøger at snyde dig? Hvis det ikke bliver godt for hende bagefter, så hvad med ikke at forsøge at snyde med det aftalte? Jeg kan slet ikke forstå din mentalitet?

Skrevet
HardWorker skrev, for 25 minutter siden:

Kan ikke rigtigt forstå hvad du mener. Så der er en der forsøger at snyde dig? Hvis det ikke bliver godt for hende bagefter, så hvad med ikke at forsøge at snyde med det aftalte? Jeg kan slet ikke forstå din mentalitet?

Du kommer med politi trusler til kvinder, jeg tror faktisk du bruger det tit, jeg siger SF er ikke normal i dag.
Jeg kan heller ikke forstå din, er du ikke lidt en kvinde hader? Det kan jeg forstå du er.
Tror du, det er en billig hobby? Wow!!

Skriv en PB hvis du er mand nok, jeg venter.

Redigeret af Gæst

Skrevet
HardWorker skrev, for 10 timer siden:

Du skal ikke opfordre til trusler.

Skrevet
  • Author
HardWorker skrev, for 22 timer siden:

Nej desværre, fik halvdelen af pengene retur. 

Skrevet
Stapler skrev, for 9 timer siden:

Du skal ikke opfordre til trusler.

Jeg tror ikke helt du ved hvad en trussel er? Er det en trussel at sige at jeg ringer til politiet hvis de slår mig?  En trussel er at man siger at jeg gør x(som skal være ulovligt!), hvis du ikke gør Y.

F.eks. true med vold etc. 

Så at sige at man skal kontakte politiet hvis de prøver på at snyde dig, er en trussel ifølge dig?

Ifølge din logik er det en trussel at fortælle en gæst at de skal forlade din lejlighed ellers ringer du til politiet :lol:

Nóòb_from74 skrev, for 13 timer siden:

Du kommer med politi trusler til kvinder, jeg tror faktisk du bruger det tit, jeg siger SF er ikke normal i dag.
Jeg kan heller ikke forstå din, er du ikke lidt en kvinde hader? Det kan jeg forstå du er.
Tror du, det er en billig hobby? Wow!!

Skriv en PB hvis du er mand nok, jeg venter.

Jeg tror du har lidt svært ved at læse? At superfransk ikke er normalt er fuldstændig acceptabelt. Det er dog ikke acceptabelt at man betaler for det og det derefter ikke er en mulighed. Det er nu meget simpelt. 

Redigeret af HardWorker

Skrevet
HardWorker skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror du har lidt svært ved at læse?

Jeg læser fint. ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.