Hop til indhold

Trans Lucy Fr.Berg - god oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Havde lige fornøjelsen af min første ægte TS debut: https://annoncelight.dk/showad/262173

Det blev så også min første "råbollet" debut. Lucy er et rart bekendtskab. Står ganske skrapt, ultra glat og feminin. Silibabser og en noget større pik end jeg havde forventet på en thai. Havde egentlig blot tænkt mig gens oral, men Lucy var meget påtrængende med sin jernstive og glatte pik. Fik mig langsomt men insisterende lukket mig helt op. Så blev jeg bollet igennem i alle stillinger.. inkl at jeg red hende, hvilket var en udsøgt fornøjelse til trods for min semi-jomfruelighed.

Bedste anbefalinger fra mig.

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Spørg Lucy om prisen på den service at du ønsker.

• 1 month later...
Skrevet

Vi bør kunne blive enige om at hun ikke er meget feminin, hun har grebet fat i mig og trukket mig baglæns og nedover hende tykke pik indtil den var helt inde og så fik jeg kolde nosser at føle indtil hun vendte mig mig rund og lagde sig mellem mine ben og hendes stive pik gled mod midten og med det samme knepper hun hårdt i bund indtil kun kommer med det meste i munden men en lille sylfide er hun ikke.

Hun er erfaren og holder sig lang tid og knepper godt.

Skrevet
  • Author
Nusen110 skrev, den 7.7.2024 at 01:02:

“ Vi bør kunne blive enige om at hun ikke er meget feminin”.

Well.. det kan vi så ikke blive enige om. Totalt glat og velplejet, ingen skæg og ikke bare en fyr i dametøj. Men sådan er vi jo så forskellige.

Vi kan blive enige om en fræk stor jernstiv pik, som er ganske udholdende :wink:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.