Hop til indhold

Eveline i Odense - storbarmet ung brunette

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Er der stadig ingen der har været der? Jeg er ikke længere så meget i tvivl om at det er hende, for så vidt jeg kan se er de fleste af billederne nu opdaterede - herunder et mere med "Ingeniøren". Det studser jeg stadig lidt over, men selve usandsynligheden i det bekræfter vel på en omvendt måde, at det er hende :-). 

Så nu handler min forespørgsel mere om hendes service! Kan nogen uddybe?

Skrevet

Jeg har været der i går. Det er absolut hende på billederne, bare med mere filler i læberne end billederne ser ud til.

Hun er sød, fræk, taler godt engelsk og var i det hele taget klar med god indlevelse. Dejligt store, naturlige kasser, dem kunne jeg ikke blive træt af. Lækker glat og velsmagende fisse også.

Når det så er sagt, så var vi ikke mere end halvvejs før “come baby, come” startede, og det synes jeg er lidt træls. Det hele var dog med ægte støn, klagen og grin, så jeg havde en fornøjelig stund med den unge dame ^_^

Skrevet
ChoosyVery skrev, for 17 timer siden:

Er der stadig ingen der har været der? Jeg er ikke længere så meget i tvivl om at det er hende, for så vidt jeg kan se er de fleste af billederne nu opdaterede - herunder et mere med "Ingeniøren". Det studser jeg stadig lidt over, men selve usandsynligheden i det bekræfter vel på en omvendt måde, at det er hende :-). 

Så nu handler min forespørgsel mere om hendes service! Kan nogen uddybe?

Billedet i baggrunden bekræfter vist fuldt ud, at det er ægte billeder ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.