Storspilleren 357 Skrevet 9. Maj Jeg havde set denne begejstrede anmeldelse fra @8000. https://www.eroguide.dk/forum/topic/183766-natalie-horsens/. Hun er nu rykket et stykke nordpå, så jeg måtte en tur til Aalestrup. Fik efter lidt ventetid et “yes baby” som svar på min forespørgsel, og lidt senere en adresse og et billede til at guide mig til indgangen. Stedet er ikke særlig diskret, men hvad pokker betyder det, når man er kommet udenbys. Hendes korte beskrivelse af sig selv rammer fint. Skønt ansigt med glimt i øjnene og et dejligt smil, som afslører en lille tandbøjle. Hun starter lidt afventende og forsigtigt ud. Men så snart hun lige finder ud af hvad man ønsker, så går der ikke mange sekunder før hun ligger ved siden af i sengen. Vi tumlede en del rundt, og det endte med, at jeg efter at være kommet over målstregen måtte tage en god pause for at få pusten igen. Jeg havde håbet, at den lille dusk på billedet havde udviklet sig lidt mere, men så heldig var jeg ikke - tværtimod. Der var stadig god tid tilbage, og jeg takkede ja til hendes tilbud om massage. Men hun er virkelig dejlig at sidde og snakke med, så det blev mere til gensidig nussen de sidste 20 minutter, som bare fløj afsted. Hendes engelsk er, som hun selv siger, lært på YouTube, men det går ganske fint, når man bare ikke bliver for ivrig. Kyss med tung betyder ikke heftige tungekys. Som de fleste thaipiger er hun opdraget efter devisen - det er ok at tage alle mandens legemsdele i munden, undtagen tungen - det er no-go. Jeg er absolut varm på et genbesøg, og hvis andre har planer om et besøg - så vent ikke for længe. Natalie findes på https://annoncelight.dk/showad/326036 . 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 10. Maj Er billederne vellignende eller er det hende? Det fremgår af billederne at en del af behåringn er intakt, er den stadig det? Hun skriver at hun kun er der kort tid, men profilen er fra 2021. Er det en genbrugsprofil, eller er det hende selv der "kommer og går og flytter lidt rundt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 10. Maj FKK4Ever skrev, for 13 timer siden: Er billederne vellignende eller er det hende? Det fremgår af billederne at en del af behåringn er intakt, er den stadig det? Hun skriver at hun kun er der kort tid, men profilen er fra 2021. Er det en genbrugsprofil, eller er det hende selv der "kommer og går og flytter lidt rundt? Billederne er 100 % hende. Billede nummer 1 er det der ligner mest, men ingen af billederne lover noget misvisende. Som jeg skrev, havde jeg håbet på at finde lidt mere hårpragt end der ses på billederne. Det var desværre ikke tilfældet, der er stadig lidt der kilder, men der er blevet studset lidt mere. Hun lovede, at det vil blive bedre igen med tiden. Det er en genbrugsprofil, som er blevet brugt tidligere. På selve profilen er bryststørrelsen ikke blevet rettet, en E-skål kunne jeg absolut ikke genkende. Hun fortalte at det er første gang hun er i Danmark, så det må jeg gå med. Prøv at søge på Aalborg2222, så bliver du ført lidt tilbage i tiden. Hun har planer om at flytte lidt rundt alt efter kundetilstrømningen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 10. Maj (edited) Fejl Redigeret 10. Maj af Vendelboen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halløjsasex 0 Skrevet 14. Maj Det er ikke den pige der er i annoncen. Hun er en sød pige med tandbøjle, men hun er ikke stram overhovedet. Sengen er elendig og stedet er ikke diskret. Måtte opgive og fik et håndjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 15. Maj Halløjsasex skrev, den 14.5.2024 at 17:26: Det er ikke den pige der er i annoncen. Hun er en sød pige med tandbøjle, men hun er ikke stram overhovedet. Sengen er elendig og stedet er ikke diskret. Måtte opgive og fik et håndjob. Det var da træls (godt jysk udtryk) at høre om din oplevelse. Da hun åbnede døren for mig, var min første indskydelse også at at billederne ikke passede. På billederne virker hun noget lysere end hun er i virkeligheden, hun har en fin mørk thaikulør. De 2 nærbilleder er meget stylede - måske er de heller ikke fra i år. Man møder en ganske naturlig pige med et sødt ansigt. På de 2 afklædte billeder virker hun ganske petit, men måske har hun dog smidt et par gram siden de blev taget. På billedet i sort og lyserødt ses en tatovering over det ene bryst, præcis som på den pige jeg mødte. Jeg føler mig ganske overbevist om at jeg mødte pigen på billederne. Jeg kan se, at hun nu er flyttet til Vejle. Jeg formoder, at du besøgte hende i Aalestrup. Kan det hænde, at du måske er kommet ind til veninden der holder til i den anden ende af huset? Stedet var absolut ikke diskret, og sengen var ikke noget at råbe hurra for. Vi måtte på et tidspunkt geare lidt ned, da vi fornemmede overhængende fare for sammenstyrtning. Min lille regnorm har brug for et lille hul at kravle i, ellers føler den sig ikke hjemme og taber modet. Den befandt sig rigtig godt i selskab med Natalie, så den håber helt sikket på at der bliver mulighed for et gensyn. Vi får selvfølgelig alle forskellige oplevelser hos pigerne. Kemi, pigens og ens egen dagsform gør altid en forskel for hvad man oplever. Jeg kan ikke sige, om hendes massage kan få en til at miste modet, vi nåede aldrig til det punkt på programmet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg