elsker6 35 Skrevet 9. Maj Yo, bros! Efter at have fået en masse henvendelser omkring mit sidste indlæg om min Marrakech-tur, føler jeg, at det er tid til at dele nogle af mine oplevelser! Nu er jeg måske ikke den mest aktive her på forummet, men hey, det kan vi da altid lave om på, ikke? Men nok snak! Som overskriften siger, var jeg i Marrakech i februar 2023, og lad mig bare sige, det var mere end bare en almindelig sightseeingtur! Skal dog nævnes at kulturen, maden, arkitekturen og gæstfriheden også er i en klasse for sig selv! Først det kedelige: · Så guttebasser, glem alt om at få lov til at tage en marokkansk skønhed med op på værelset på de fleste hoteller! Det er bare desværre ikke så simpelt. Lovgivningen siger, at man skal være gift for at det er tilladt. Men hey, jeg har hørt rygter om nogle hoteller, der bryder reglerne, men jeg kender ingen personligt. · Og Airbnb? Lad mig bare sige, udlejerne er som en mur! De fleste er meget klare omkring, at du ikke må have selskab af kvinder fra Marokko på dit værelse! Men jeg fandt dog et par stykker, der var lidt mere fleksible, hvis man var diskret. Men der var altid den der "vagt", som jeg blev advaret om på forhånd. Men med et fast håndtryk og lidt penge under bordet, kunne han vise sig at være din bedste ven og guide dig og din date hen til lejligheden på hans "flyvende tæppe"! · Og sprogbarrieren? De fleste snakker arabisk eller fransk, så engelsk er næsten ikke eksisterende! Men med lidt god vilje kan alt lade sig gøre! Men nu til det sjove: Jeg havde gjort mit hjemmearbejde og havde endda betalt for det fancy Tinder Premium-abonnement, så jeg kunne swipe løs og sætte min lokation til Marrakech. Første dag: Jeg mødte Yacout på Tinder, og vi fortsatte snakken på Snapchat. Lad mig bare sige, hun var en 10'er på alle måder, med en fantastisk krop, et smukt ansigt og en med en dejlig attitude, der bare toppede det hele! Hun blev natten over, og jeg var tæt på at skulle smide hende ud ad døren selv! 10 fantastiske og uforglemmelig timer blev det til. Prisen 3000 kr. Kunne det gøres billigere? Måske! Men jeg sætter altid pris på en god oplevelse! Jeg behøver ikke engang at skrive om hver eneste oplevelse, men lad mig bare sige, at jeg har haft meget sjovere med damerne i Marokko end dem man mødet i Danmark! Priserne for en hel nat var typisk mellem 1000 og 3000 kr. Alderen var mellem 20-25 år. Og hvad med at besøge kvinder i hammam? Hvis du vil have lidt ekstra spænding, kan du møde kvinder, der tilbyder en fuldpakke kombineret med en lækker marokkansk hammam! Først bliver du skrubbet så grundigt, at du tror, det er dit sidste bad i livet! Og når hun hvisker de magiske ord, bliver det lidt svært at holde sig i skindet. Hun har selvfølgelig inden hun spørger, varmet dig og dine kronjuveler godt op, med blide berøringer. Og så spørger hun: "You want extra?" Yes, madam! Og så er det enten den fulde pakke i hammammet eller oppe ved massagebriksen. Det prøvede jeg også et par gange! Prisen? Mellem 300 og 800 kr. (her skal du forhandle, som om dit liv afhang af det)! Den sidste måde, jeg mødte kvinder på, var ved at tage på vandpibecaféer med live musik. Der sidder masser af kvinder og venter på en gentleman at tilbringe aftenen med. Få dig en vandpibe og et par drinks, mens du får øjenkontakt med en kvinde, der gengælder blikket. Så tager du fat i tjeneren, giver ham lidt drikkepenge og beder ham invitere kvinden eller kvinderne til dit bord. Ja, det lykkedes mig også at få en uforglemmelig trekant med to skønne kvinder, jeg mødte på en vandpibecafé! Priserne her var mellem 1000 og 2000 kr. for en hel nat! Der er sikkert nogle ting, jeg har glemt, men bare spørg løs! Men hvis du planlægger en tur til Marokko med samme formål, så vær forsigtig, respektfuld og sørg for, at du har en lejlighed, der tillader, at du kan tage kvinder med hjem. Så skal det hele nok gå :) 9 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 9. Maj elsker6 skrev, for 1 time siden: De fleste snakker arabisk eller fransk, så engelsk er næsten ikke eksisterende! De sidste par gange, jeg har været dernede - var det ellers mit intryk at det gik bedre med mit engelske end mit franske og jeg tror ikke bare det var fordi mit franske var blevet dårligere - deres var også ligesom blevet dårligere og som regel gik det noget bedre at kommunikere sammen på engelsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker6 35 Skrevet 9. Maj Jernsvinet skrev, for 27 minutter siden: De sidste par gange, jeg har været dernede - var det ellers mit intryk at det gik bedre med mit engelske end mit franske og jeg tror ikke bare det var fordi mit franske var blevet dårligere - deres var også ligesom blevet dårligere og som regel gik det noget bedre at kommunikere sammen på engelsk. Det kan du måske også have ret i. Jeg baserer det på en oplevelse i Marrakech som varede 2 uger. Jeg befærdede mig dog hellere ikke særlig meget ved turistområderne, så måske det også har lidt at sige. Den yngre generation havde bestemt bedre engelsk kundskaber vil jeg sige. Også de glædelsespiger jeg mødte kunne trodsalt enten lidt eller godt engelsk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jaycph 15 Skrevet 14. Maj elsker6 skrev, den 9.5.2024 at 21:38: Yo, bros! Efter at have fået en masse henvendelser omkring mit sidste indlæg om min Marrakech-tur, føler jeg, at det er tid til at dele nogle af mine oplevelser! Nu er jeg måske ikke den mest aktive her på forummet, men hey, det kan vi da altid lave om på, ikke? Men nok snak! Som overskriften siger, var jeg i Marrakech i februar 2023, og lad mig bare sige, det var mere end bare en almindelig sightseeingtur! Skal dog nævnes at kulturen, maden, arkitekturen og gæstfriheden også er i en klasse for sig selv! Først det kedelige: · Så guttebasser, glem alt om at få lov til at tage en marokkansk skønhed med op på værelset på de fleste hoteller! Det er bare desværre ikke så simpelt. Lovgivningen siger, at man skal være gift for at det er tilladt. Men hey, jeg har hørt rygter om nogle hoteller, der bryder reglerne, men jeg kender ingen personligt. · Og Airbnb? Lad mig bare sige, udlejerne er som en mur! De fleste er meget klare omkring, at du ikke må have selskab af kvinder fra Marokko på dit værelse! Men jeg fandt dog et par stykker, der var lidt mere fleksible, hvis man var diskret. Men der var altid den der "vagt", som jeg blev advaret om på forhånd. Men med et fast håndtryk og lidt penge under bordet, kunne han vise sig at være din bedste ven og guide dig og din date hen til lejligheden på hans "flyvende tæppe"! · Og sprogbarrieren? De fleste snakker arabisk eller fransk, så engelsk er næsten ikke eksisterende! Men med lidt god vilje kan alt lade sig gøre! Men nu til det sjove: Jeg havde gjort mit hjemmearbejde og havde endda betalt for det fancy Tinder Premium-abonnement, så jeg kunne swipe løs og sætte min lokation til Marrakech. Første dag: Jeg mødte Yacout på Tinder, og vi fortsatte snakken på Snapchat. Lad mig bare sige, hun var en 10'er på alle måder, med en fantastisk krop, et smukt ansigt og en med en dejlig attitude, der bare toppede det hele! Hun blev natten over, og jeg var tæt på at skulle smide hende ud ad døren selv! 10 fantastiske og uforglemmelig timer blev det til. Prisen 3000 kr. Kunne det gøres billigere? Måske! Men jeg sætter altid pris på en god oplevelse! Jeg behøver ikke engang at skrive om hver eneste oplevelse, men lad mig bare sige, at jeg har haft meget sjovere med damerne i Marokko end dem man mødet i Danmark! Priserne for en hel nat var typisk mellem 1000 og 3000 kr. Alderen var mellem 20-25 år. Og hvad med at besøge kvinder i hammam? Hvis du vil have lidt ekstra spænding, kan du møde kvinder, der tilbyder en fuldpakke kombineret med en lækker marokkansk hammam! Først bliver du skrubbet så grundigt, at du tror, det er dit sidste bad i livet! Og når hun hvisker de magiske ord, bliver det lidt svært at holde sig i skindet. Hun har selvfølgelig inden hun spørger, varmet dig og dine kronjuveler godt op, med blide berøringer. Og så spørger hun: "You want extra?" Yes, madam! Og så er det enten den fulde pakke i hammammet eller oppe ved massagebriksen. Det prøvede jeg også et par gange! Prisen? Mellem 300 og 800 kr. (her skal du forhandle, som om dit liv afhang af det)! Den sidste måde, jeg mødte kvinder på, var ved at tage på vandpibecaféer med live musik. Der sidder masser af kvinder og venter på en gentleman at tilbringe aftenen med. Få dig en vandpibe og et par drinks, mens du får øjenkontakt med en kvinde, der gengælder blikket. Så tager du fat i tjeneren, giver ham lidt drikkepenge og beder ham invitere kvinden eller kvinderne til dit bord. Ja, det lykkedes mig også at få en uforglemmelig trekant med to skønne kvinder, jeg mødte på en vandpibecafé! Priserne her var mellem 1000 og 2000 kr. for en hel nat! Der er sikkert nogle ting, jeg har glemt, men bare spørg løs! Men hvis du planlægger en tur til Marokko med samme formål, så vær forsigtig, respektfuld og sørg for, at du har en lejlighed, der tillader, at du kan tage kvinder med hjem. Så skal det hele nok gå Lyder som en god tur…hvornår skal du afsted igen kunne godt bruge lidt vejledning. Var der problemer i forhold til sikkerhed med de lokale eller politiet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lne202 0 Skrevet 12. Oktober Heej! Jeg er pt. i Marrakech og er lidt i tvivl om lovgivningen hernede. Det er ulovligt at have sex før ægteskab for marrokaner, men vil jeg som dansker kunne blive straffet for at have sex med en marrokaner, eller er det kunne marrokanernes hovedpine? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg