Hop til indhold

Når den rigtige dukker op ......

Featured Replies

Skrevet

Har i et tidligere indlæg herinde skrevet at jeg er kørt træt i skabelonsex og ikke har besøgt en GP siden September. Men nu er en GP pludseligt dukket op på AL, efter lang tids fravær, en som jeg har rigtigt gode erfaringer med. Hun gir et fantastisk blowjob uden kondom , og kan kneppe livet ud af mig, dejlig snæver. Hun er det man kalder for mandeglad, der er næsten ingen grænser for hvad hun vil gøre for mig, hun er dog ikke til analsex. Nå men jeg skal ud ad døren nu, på GP besøg. 

Skrevet

Man har en holdning til man får en ny :-)

Skrevet
cassanova skrev, for 44 minutter siden:

Har i et tidligere indlæg herinde skrevet at jeg er kørt træt i skabelonsex og ikke har besøgt en GP siden September. Men nu er en GP pludseligt dukket op på AL, efter lang tids fravær, en som jeg har rigtigt gode erfaringer med. Hun gir et fantastisk blowjob uden kondom , og kan kneppe livet ud af mig, dejlig snæver. Hun er det man kalder for mandeglad, der er næsten ingen grænser for hvad hun vil gøre for mig, hun er dog ikke til analsex. Nå men jeg skal ud ad døren nu, på GP besøg. 

Ok og vil du dele med os hvem det er? Et link måske?

Skrevet
cassanova skrev, den 9.5.2024 at 12:11:

(…)

Men nu er en GP pludseligt dukket op på AL, efter lang tids fravær, en som jeg har rigtigt gode erfaringer med. Hun gir et fantastisk blowjob uden kondom , og kan kneppe livet ud af mig, dejlig snæver. Hun er det man kalder for mandeglad, der er næsten ingen grænser for hvad hun vil gøre for mig, hun er dog ikke til analsex. Nå men jeg skal ud ad døren nu, på GP besøg. 

Haha, heldige dig med en pige der bare gerne vil tilfredsstille dig. Jeg har da vist ellers kun hørt om udtrykket “pigeglad”… Det må da være en meget fin en du har fundet der.

Comp skrev, den 9.5.2024 at 12:19:

Man har en holdning til man får en ny :-)

Haha, det er ikke lige mit favorit-citat. På det punkt er jeg nok den lidt mere kedelige type. Måske mere:

Man har altid sine holdninger – men hvad hvis pigen er meget sød?

Jeg håber @cassanova får en god tid med denne hemmelighedsfulde pige – heldige ham.

Ellers må man jo vente lidt på om der snart dukker flere skønne GP’er op :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet

* Altså som i at det er en meget/virkelig fin pige/GP. Jeg ved for øvrigt stadig ikke med alt det med “skabelon-sex” – altså jo det er jo lidt det samme man laver men med forskelle :)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.