Hop til indhold

Recommended Posts

Efter det der er blevet vist på tv2 om GPer, tænker at man er mere sikke hos danske piger, men hvordan finden man dem?

Bare fordi teksten er på dansk og der står at det er en dansk pige, så kan man ikke være sikker.

Hvad gør I for at finde de danske piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenslp skrev, for 6 minutter siden:

Det går de steder hvor der ikke er en telefon dame/mand. Men et godt bud.

Men hvis du vil undgå bagmænd så skal du netop udenom telefon mænd kvinder med mindre det er de velkendte kliniker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 1 minut siden:

Men hvis du vil undgå bagmænd så skal du netop udenom telefon mænd kvinder med mindre det er de velkendte kliniker

Og hvordan kommer du uden om dem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Dillermand Junior skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har ikke svært ved at finde Danske hvor søger du henne ?

Og hvor er de? Jeg kan heller ikke finde nogen. Jeg vil gerne vide hvor du finder DK piger i 20’erne fordi jeg ikke kan finde en eneste. 

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg beskrev mig sikkert ikke godt nok i starten af mit indlæg.

Jeg har flere gange benyttet mig at GPer, og har faktisk også syntes at de har været en kampe hjælp til dem som ikke har ønsket eller ikke har fundet/haft  muligheden for at finde den rigtige. Men efter at have set det fra Tv2, så har jeg fået øjerne op for, at det ikke er alle Gper som gør det af lyst (Ja, det er min fejl at jeg ikke havde set).

Så mit spørgsmål er måske mere, hvordan sikker man sig for at pigen/manden gør det af egen fri vilje?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 1 minut siden:

Og hvor er de? Jeg kan heller ikke finde nogen. Jeg vil gene vide hvor du finder DK piger i 20’erne fordi jeg kan ikke finde en eneste. 

Nu har jeg nået en alder hvor de ikke behøver at være 20 :)

Men kan godt lide en slank pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenslp skrev, for 1 minut siden:

Nå ok :) - jeg vil mene at de få man kan finde plejer at være >35 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenslp skrev, for 7 minutter siden:

Hvis det er dit eneste krav så burde du kunne finde dine næste 15 oplevelser bare via anmeldelserne herinde<3.. Deri står normalt hvilket sprog pigen snakkede.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det er dit eneste krav så burde du kunne finde dine næste 15 oplevelser bare via anmeldelserne herinde<3.. Deri står normalt hvilket sprog pigen snakkede.. 

Du har muligvis ret, men hvordan søger man på det?

Hvem har skrevet indlægget (Bagmand/pigen)?

Jeg vil bare finde de piger der gør det af lyst og ikke af nød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Skrevet (edited)

Man skal aldrig stole folk på nettet, man skal stole på sin mavefornemmelse, det er meget vigtigt.
Så er det op til samvittigheden, mange kvinder har det psykisk dårligt i dag.
selvmord, ligeglad med deres kroppe. osv.
I skal tænke på mange herinde kender hinanden, Det kan være til hardcore fester, osv.
De hjælper nok pigen med at skrive en god oplevelse, man ved det ikke.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Jenslp skrev, for 48 minutter siden:

Du har muligvis ret, men hvordan søger man på det?

Hvem har skrevet indlægget (Bagmand/pigen)?

Jeg vil bare finde de piger der gør det af lyst og ikke af nød.

De andre brugere herinde har skrevet indlæggene..

Og igen hvis det er danske kvinder du søger så du allerede der stortset sikret at pigen i hvertfald ikke er truet ud i noget eller der imod hendes vilje.. 

Så du gå bare ind på anmeldelsesforummet for din landsdel og så skimmer du bare lige hurtigt så kan du nok se de første 5 anmeldelser af danske piger hvor du er så sikker som du nogensinde kan blive på at pigerne er der frivilligt.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, 1 time siden:

Nå ok :) - jeg vil mene at de få man kan finde plejer at være >35 

Tja, jeg ved ikke om jeg ville sige der kun er "få" danske GP'er. Måske i relation til hvor mange udenlandske der er, men der er vel heller ikke et behov for at skulle besøge 1000 forskellige.

Hvis de også skal være i 20'erne kan jeg dog godt se det bliver svært, men selv der finder jeg da jævnligt nogle, så det kan lade sig gøre :) Jeg besøger faktisk udelukkende dem som er i 20'erne til start 30'erne, da jeg selv er ung endnu. Så det kan absolut lade sig gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenslp skrev, for 1 time siden:

Efter det der er blevet vist på tv2 om GPer, tænker at man er mere sikke hos danske piger, men hvordan finden man dem?

Bare fordi teksten er på dansk og der står at det er en dansk pige, så kan man ikke være sikker.

Hvad gør I for at finde de danske piger?

Et godt bud på en smuk ung dansk pige kunne være Sofia Soft der arbejder på SexyClub i Gladsaxe. Hun har en vagt på mandag. Hende har jeg kun gode ting at sige om. Hun er smuk, og 100 procent naturlig. Og meget ærlig. Et godt selskab simpelthen. Hende overvejer jeg selv at besøge på mandag. Men der er mange andre muligheder. Bare et godt forslag herfra.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 7 minutter siden:

Et godt bud på en smuk ung dansk pige kunne være Sofia Soft der arbejder på SexyClub i Gladsaxe. Hun har en vagt på mandag. Hende har jeg kun gode ting at sige om. Hun er smuk, og 100 procent naturlig. Og meget ærlig. Et godt selskab simpelthen. Hende overvejer jeg selv at besøge på mandag. Men der er mange andre muligheder. Bare et godt forslag herfra.. 

Jeg tænker at han søger i jylland siden opslaget er lavet i Jyllands kategorien^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 59 minutter siden:

Jeg tænker at han søger i jylland siden opslaget er lavet i Jyllands kategorien^_^.. 

Det har du naturligvis ret i. Det tænkte jeg ikke lige over. Jeg er jo selv fra Københavnsområdet, og her er der ret så mange attraktive danske piger at vælge imellem. Det er der sikkert også i Jylland, hvis man blot leder lidt efter dem. Håber da at han finder hvad han søger. Men måske er Københavnerne lidt mere privilegerede, hvad lige netop det angår. De unge danske piger..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
jnpzx457 skrev, for 9 minutter siden:

Det har du naturligvis ret i. Det tænkte jeg ikke lige over. Jeg er jo selv fra Københavnsområdet, og her er der ret så mange attraktive danske piger at vælge imellem. Det er der sikkert også i Jylland, hvis man blot leder lidt efter dem. Håber da at han finder hvad han søger. Men måske er Københavnerne lidt mere privilegerede, hvad lige netop det angår. De unge danske piger..

Jeg kender da mange danske piger i jylland.. intet problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 21 minutter siden:

Hvor finder man de unge danske piger fra Jylland? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, 1 time siden:

Jeg kender da mange danske piger i jylland.. intet problem.

Når man nu ikke kender de danske piger, hvordan finder man dem så og hvordan sikker man sig at der ikke er en bagmand?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Skrevet (edited)
Jenslp skrev, for 8 timer siden:

Når man nu ikke kender de danske piger, hvordan finder man dem så og hvordan sikker man sig at der ikke er en bagmand?

Man kan aldrig være sikker. Man kan kun se mennesker til næsen, og det kan pigerne os.. Husk det.. man kan heller ikke få et fornuftig svar herinde, fordi folk tænker med pikken.. du skal bruge din mavefornemmelse. Der er instagram, scor. Andre sider.

Det ingen billig hobby.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jenslp skrev, den 9.5.2024 at 00:11:

Dig og @Le courvoisier har nu gentaget det samme spørgsmål 3-4 gange OG citeret hele indlæg (unødvendigt). 

Der er masser af tråde om 'danske piger', signaler for at undgå udnyttede, truede og handlede piger eller blot de mange hundrede rumænere fra Rumænerbanderne eller gældssatte thaier og sydanerikanere typisk kaldt 'spanske'. 

Læs. Søg. Fx i generel debat. 

Din tråd er lagt i Jylland. Ergo søger du i....Jylland? 

Der ER mange danske piger. Også under 30. Problemet er nok, at mange kunder bor i provinsen og selv store provinsbyer som Kolding, Esbjerg og Svendborg sjældent har nogle fast. Ergo, søger man, når man er stangliderlig eller ensom, finder man nok sjældent noget. Så enten skal man selv bevæge sig hen, hvor de er enten fysisk (København) eller online (Sugardating fx). Ellers skal man planlægge det og fx LÆSE ANMELDELSER fx sidste 2 mdr fra Jylland, spejde efter danske navne (90% af tiden holder de, fx Jennifer, Liv selv om Pianistinden ikke af navn alene beviser sin nationalitet). 

Så kan man finde deres annonce og ofte se kalender en måned frem. Alternativt kontakte dem høfligt og kort præsentere situationen.

Har selv svaret et link i maj vist med en anden, der brokkede sig over, der ingen danske piger var i Jylland og gav ham 10 links på danske piger fundet på under 10 min.

Jo flere kriterier som slank, under 30, service, gfe fx, pris, lokation, jo sværere bliver det selvsagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...