FKK4Ever 671 Skrevet 8. Maj (edited) Jeg skal en tur til Aalborg i næste uge og har lyst til at prøve en af de mange søde thai piger de har deroppe Jeg har haft Kig Jiah, på men kan ikke helt gennemskue hendes annonce. https://annoncelight.dk/showad/398859 Er der nogen der har erfaringer med hende og er billederne ægte? Hvad dækker hendes menukort over? Det meste kan jeg gennemskue men "Pakket uden pose" og "Sprængt ind i kroppen, smadret i ansigtet" Det lyder vildt, er det mon noget med uden kondom og kom i fissen og i ansigtet? Er der evt. en anden smuk ung thai i Aalborg i kan anbefale, så sig endelig frem. Redigeret 8. Maj af FKK4Ever Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 21 Skrevet 8. Maj Hej FKK4Ever Der er en tråd om hende her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/177633-spøttrup/ Svarer alt i alt ret godt til min egen oplevelse: Super smuk og rigtig sød pige, men forvent ikke noget af massagen. Altid svært med billeder, og som altid er de tonet lysere end i virkeligheden, men de er af hende kan man se af de små tattoos hun har. Din egen fortolkning af de noget specielle menupunkter er spot on. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 10. Maj Ja, så stak Jiah af til Hadsund, og kommer næppe tilbage midt i ugen. Jeg er stadig meget interesseret i input om Aalborg. Jeg har kigget og læst lidt om Milin og Bowie, og de ser skam meget interessante ud. Er der nogen der har friske erfaringer fra dem? Evt bud på andre piget i samme stil? Massagedelen går jeg ikke så højt op i, jeg stiller egentlig ikke de store krav ud over ung, smuk og behageligt væsen man kan hygge med. Lidt hår på en evt trimmet mis er et stort plus, ligesom anal også er godt hvis det tilbydes - men absolut ikke et krav. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enlig 12 Skrevet 10. Maj Jeg har prøvet goddag massage i Sjællandsgade en enkelt gang, det var en fin oplevelse, også med det frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FKK4Ever 671 Skrevet 10. Maj Enlig skrev, for 1 time siden: Jeg har prøvet goddag massage i Sjællandsgade en enkelt gang, det var en fin oplevelse, også med det frække Er der et link til dem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enlig 12 Skrevet 10. Maj Nej, jeg gik forbi en dag og tog chancen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamr 30 Skrevet 11. Juni Er der mon nogen der har været forbi stedet i Hadsund? Evt oplyse ca. lokation? Er det diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MusicMan 21 Skrevet 12. Juni Det er ikke i centrum, men stadig med fri udsigt til en del genboer, hvis det er samme sted som for nogle måneder siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg