GBlover 319 Skrevet 7. Maj (edited) https://annoncelight.dk/showad/401787 Kommer lige fra Andrea. Super sød og dejlig. Blev godt modtaget og der var god stemning allerede fra starten af. Hun er spansktalende, men det gik fint og hurtigt med translate, meget lys stemme og charmerende, når hun ler. Hun er frisk, livlig og dejlig fræk. På med noget musik og så skulle der ellers danses og gnubbes op af mig med hendes sambarøv. Havde snart hendes bryster i mine hænder og det havde jeg, jeg ved ikke hvor mange gange. Da jeg sad på sengen havde jeg dem også i hele ansigtet. Havde taget lidt extra og det gik godt. Langvarigt blow gav hun, godt med spyt og kørte pikken rundt om munden. Jeg kunne slikke hende, så længe jeg ville. Fik taget hende bagfra og i missionær. Gode naturlige støn og lyde og hun var i det hele taget meget naturlig. Røven skulle også vrikkes med en gang imellem og hun var nede med hånden nogle gange for at tilfredsstille sig, også mens hun blev taget. Efter lå hun op ad mig på sengen. Top besøg. Redigeret 7. Maj af GBlover 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg