Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kære broder..

Fik lavet en aftale med hende.. alt foregik pr mail.. hun vil gerne det hele os i nr 2 både med og uden kondom.. nu bor jeg er pænt stykke fra Dianalund så lidt transport.. hun vil skrive adresse en time før men den kom ikke.. total stille.. skrev flere gange men nej.. Så var far sur..

Så ventede jeg et par måneder og skrev igen.. for at få hævn.. fik lavet en ny aftale med hende og denne gang kom jeg frem til døren

Venner jeg vil ikk putte lillemand ind i nogle af hendes huller.. 

så takket nej og gik igen og med et smil på læben.. nu står den 1-1

https://annoncelight.dk/showad/378404

Skrevet

Af hjertet tak.

Det var min plan at prøve et besøg, da geografien er perfekt, og danske milf ikke "hænger på træerne". Jeg gemmer pengene, og tror jeg prøver Smukke Perle i stedet, hun er begyndt i Holbæk ser jeg.

BR.

Skrevet
Tilmørkepiger skrev, den 7.5.2024 at 20:03:

Venner jeg vil ikk putte lillemand ind i nogle af hendes huller.. 

Blot for at bakke din advarsel op. 
Der kan godt være et eller andet over billederne, men som du ganske rigtigt skriver, man bliver voldsomt skuffet i døren. 

Skrevet

Er lige nysgerrig. Hvorfor bliver man skuffet når man møder hende. ? 

Skrevet
  • Author

Hun er meget lidt charmerende og mangler en del tænder i munden.. blandt andet en fortand.. det kunne jeg ikk byde lillemand 

stedet hvor hun bor ligende total kaos.. så jeg takket nej tak..

Skrevet
Tilmørkepiger skrev, for 10 timer siden:

mangler en del tænder i munden.. blandt andet en fortand..

Det giver jo "Blow uden" en helt anden betydning. Uden tænder lyder jo meget betryggende. :D:mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.