Hop til indhold
Gæst

Vanessa23 Viborg

Recommended Posts

Gæst

Jeg er ikke så god til at få lavet anmeldelser af de piger, jeg besøger, da Eroguide oftest bliver tilgået fra mobilen.

http://side6.dk/resultatside/?q=6066

Nå, men i gang med anmeldelsen.

Jeg har i en kortere periode holdt øje med ovennævnte pige, og allerede i sidste uge bød lejligheden sig. Jeg fandt stedet om end det ikke var ligetil. Bankede på døren og afventede den forhåbentlig smukke Vanessa. Intet skete og i mangel af dørklokke bankede jeg igen, denne gang hårdere. Stadig ingen reaktion. Måtte køre hjem uden en oplevelse af de gode rigere.

Igen i dag forsøgte jeg, og heldigvis var der bid.

Vanessa, som hun i øvrigt ikke hedder, åbnede. En langhåret blondine, sidst i tyverne tænker jeg. Slank og store bryster, som hænger - måske pga. amning. Almindelige proportioner i øvrigt. En lækker mås, ikke helt glat, men intimbarberet. Uanset hvad en køn pige. Ikke dansk, måske østeuropæisk. Taler engelsk efter behov.

Jeg skulle blot have lettet trykket denne gang og bestilte en gang hurtig fransk og dansk. Der er mulighed for super fransk ifølge menu kortet.

Tog en hurtig skyller, og gik ind i bollerummet. Gik efter 15 min med en god oplevelse mere, og jeg tror en større omgang vil blive overvejet på et senere tidspunkt.

Smilende service lige efter min smag.

Stedet er ikke så diskret, så det er godt, man ikke er et kendt ansigt i byen.

Redigeret af Bankmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der. Det er ikke døgnåbent mere. men lukker kl.23. Lige nu er der en smuk pige, Hun snakker lidt engelsk, ikke perfekt, men jeg forstod nemt hvad hun ville. Det var en herlig varm oplevelse. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen. Jeg undrede mig også over navnet. men det er åbenbart bare navnet på annoncen. ikke andet. De er nogle veninder der skiftes til at bo der. jeg så nogle billeder, og blev vældig glad for synet. Så jeg glæder mig til at møde hende igen, eller en af de andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der. Det er ikke døgnåbent mere. men lukker kl.23. Lige nu er der en smuk pige, Hun snakker lidt engelsk, ikke perfekt, men jeg forstod nemt hvad hun ville. Det var en herlig varm oplevelse. Jeg vil helt sikkert besøge hende igen. Jeg undrede mig også over navnet. men det er åbenbart bare navnet på annoncen. ikke andet. De er nogle veninder der skiftes til at bo der. jeg så nogle billeder, og blev vældig glad for synet. Så jeg glæder mig til at møde hende igen, eller en af de andre. 

 

Synes der er kommet nye billeder på annoncen - eller en ny pige? Navnet er dog den samme, men så er de selvfølgelig fri for at skifte det lille dørskilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes der er kommet nye billeder på annoncen - eller en ny pige? Navnet er dog den samme, men så er de selvfølgelig fri for at skifte det lille dørskilt.

 

 

Der er kommet en ny pige nu. blond, høj og lækker sexet. 

En sød, kærlig og varm pige. Super god service, og hun snakker perfekt engelsk. Hun er der til d. 8 december. 

Jeg vil helt sikker anbefale hende. hun er dejlig. 

 

Mvh. Tom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...