Hop til indhold

Ekstra mand

Featured Replies

Skrevet

Hej

Konen har indvilliget i at prøve med en ekstra mand. For at være sikker på den bliver en succes, så tænker jeg det skal være "proff" eller som min. en der har prøvet det adskillige gange før og som ikke vil være lige så nervøse som os.

Det vil formentlige blive i det nordjyske.

Nogen gode råd, så vi er sikre på det bliver en succes?

Skrevet
Vestjyde41 skrev, for 17 minutter siden:

Hej

Konen har indvilliget i at prøve med en ekstra mand. For at være sikker på den bliver en succes, så tænker jeg det skal være "proff" eller som min. en der har prøvet det adskillige gange før og som ikke vil være lige så nervøse som os.

Hey Vestjyde

Et Godt råd er at tage et lille skridt ad gangen, så ingen af jer bliver skræmt af det, og ikke ønsker at forsøge igen. 
Jeg har erfaring i det, og mødes gerne til et “kemimøde” i det nordjyske hvis I er interesseret. 
En café eller andet. 
Det behøver på ingen måde at betyde at vi kaster os ud i noget dén dag, men snakker om hvad vi tænker om det. 
Jeg er dybt seriøs, er 57 år og i god form. Sætter god hygiejne meget højt. 
Rolig og besindig, god menneskekender, og har kæmpe respekt for andre menneskers grænser og forbehold. 
Skriv gerne hvis vi skal tales ved eller ses. 

Kh den interesserede. 
YNWA

Skrevet
Vestjyde41 skrev, for 29 minutter siden:

Hej

Har skrevet lidt råd til dig i pb :-)

Skrevet
Vestjyde41 skrev, for 5 timer siden:

Hej

Husk at få snakket det godt igennem og få evt regler fastlagt, for så undgår i lettere at en grænse bliver overtrådt og lysten forsvinder midt i legen :) Den ekstra mand kan jo ikke tankelæse og kan jo ubevist gøre noget i ikke er okay med hvis der ikke er lagt klare regler op :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.