Hop til indhold
henrik_klausen

Pam Vejle i dag 2024 ?

Recommended Posts

Gæst

Hun har jo faste kunder rundt i danmank. dengang jeg mødte hende i gamle dag, var hun fræk, men kom ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åbenbart to navne :)  :  https://annoncelight.dk/showad/301262

Hendes blow med slug fejler ikke noget - helt til et 10 tal!

Eller gjorde  - da det ligger 1 år eller mere tilbage. Jeg kan ikke udtale om sex eller andet, da det udelukkende var et blowjob jeg gik efter den dag. Og kun besøgt hende den ene gang, da hun ikke er min type. Men husker hende som meget venlig og imødekommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i Horsens i april. Absolut godkendt service. Det var anden gang jeg besøgte hende  

Venlig, stille og rolig, slank høj flot pige - ingen hastværk med at få det afsluttet - bestilte 45 min. med GFE - der blev suttet og slikket, snavet og kneppet til den store guldmedalje - fik det som jeg lystede. Var på gaden igen efter en lille times tid veltilpas og fløjtende. 

En lille detalje - da jeg lå og pulede hende i missionæren sagde hun noget på polsk. Aner ikke hvad hun sagde men det lød frækt og virkede som om hun kunne lide at få den dybt og grundigt.

Hun bliver besøgt igen!

Redigeret af lurikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan desværre ikke udtale mig om nyere tid, men før covid havde jeg også den udsøgte fornøjelse at nyde hendes orale færdigheder. Og jeg siger bare, DET kan hun sgu finde ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...