Hop til indhold

Pam Vejle i dag 2024 ?

Featured Replies

Skrevet

Hun har jo faste kunder rundt i danmank. dengang jeg mødte hende i gamle dag, var hun fræk, men kom ikke igen.

Skrevet

Åbenbart to navne :)  :  https://annoncelight.dk/showad/301262

Hendes blow med slug fejler ikke noget - helt til et 10 tal!

Eller gjorde  - da det ligger 1 år eller mere tilbage. Jeg kan ikke udtale om sex eller andet, da det udelukkende var et blowjob jeg gik efter den dag. Og kun besøgt hende den ene gang, da hun ikke er min type. Men husker hende som meget venlig og imødekommende.

Skrevet

Besøgte hende i Horsens i april. Absolut godkendt service. Det var anden gang jeg besøgte hende  

Venlig, stille og rolig, slank høj flot pige - ingen hastværk med at få det afsluttet - bestilte 45 min. med GFE - der blev suttet og slikket, snavet og kneppet til den store guldmedalje - fik det som jeg lystede. Var på gaden igen efter en lille times tid veltilpas og fløjtende. 

En lille detalje - da jeg lå og pulede hende i missionæren sagde hun noget på polsk. Aner ikke hvad hun sagde men det lød frækt og virkede som om hun kunne lide at få den dybt og grundigt.

Hun bliver besøgt igen!

Redigeret af lurikken

Skrevet

Kan desværre ikke udtale mig om nyere tid, men før covid havde jeg også den udsøgte fornøjelse at nyde hendes orale færdigheder. Og jeg siger bare, DET kan hun sgu finde ud af.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.