Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg går jævnligt til massage for at passe på mit “gamle” skrog, der værker lidt ind imellem. 
Samtidig er jeg nysgerrig og prøver nye steder.

Der er åbnet en nyt sted i Esbjerg på Marievej 1 C. 
Min lænd havde sat sig med smerter til følge, så jeg ringede og fik en tid fredag eftermiddag.

Valgte en oliemassage 1 time og med fokus på lænden og ryggen. En smuk pige, som jeg synes jeg havde set før, og hun fortalte hun havde arbejdet i Tarp.

Hold da op en god massage - hun vidste præcis hvordan hun skulle tage fat - hverken for lidt eller for meget. Og min ryg er meget bedre og næsten ingen smerter.

Pigen: dygtig smilende smuk og sød

stedet - hyggeligt og dejligt.

En klar anbefaling herfra og rart med er nyt sted i Esbjerg - jeg har booket til næste uge.https://bkkwellness.dk/

Redigeret af MrMassageKing
Glemte en linje

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMassageKing skrev, den 5.5.2024 at 11:18:

Jeg går jævnligt til massage for at passe på mit “gamle” skrog, der værker lidt ind imellem. 

Min lænd havde sat sig med smerter til følge, så jeg ringede og fik en tid fredag eftermiddag.

Valgte en oliemassage 1 time og med fokus på lænden og ryggen. En smuk pige, som jeg synes jeg havde set før, og hun fortalte hun havde arbejdet i Tarp.

Hold da op en god massage - hun vidste præcis hvordan hun skulle tage fat - hverken for lidt eller for meget. Og min ryg er meget bedre og næsten ingen smerter.

En klar anbefaling herfra og rart med er nyt sted i Esbjerg - jeg har booket til næste uge.https://bkkwellness.dk/

Er der kun én pige, og hvad hedder hun?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv en uddannet massør/fysioterapeut istedet for Thaimassører, ikke noget ondt om dem iøvrigt. Ved en fysioterapeut får du gode råd med i købet og de ved 100 pct. Hvad de gør og hvorfor. Og som bonus så er det som regel billigere , 400 kr. For en time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Prøv en uddannet massør/fysioterapeut istedet for Thaimassører, ikke noget ondt om dem iøvrigt. Ved en fysioterapeut får du gode råd med i købet og de ved 100 pct. Hvad de gør og hvorfor. Og som bonus så er det som regel billigere , 400 kr. For en time.

Sådan kan du ikke generaliser. Jeg kender en mand, der i årevis har gået til Fys og sportmassør uden det hjælp ret meget. De sidste par år har han gået ved en thai, som har løst hans problemer med skulderne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 22 timer siden:

Sådan kan du ikke generaliser. Jeg kender en mand, der i årevis har gået til Fys og sportmassør uden det hjælp ret meget. De sidste par år har han gået ved en thai, som har løst hans problemer med skulderne

Enig, det handler om personlige kvalifikationer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 7.5.2024 at 10:54:

Jeg går til fysioterapeut med ryggen og han tager 700 kr for en time...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 5 timer siden:

Jeg går til fysioterapeut med ryggen og han tager 700 kr for en time...

Og du er fuldt ud tilfreds?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMassageKing skrev, den 5.5.2024 at 11:18:

Var af sted i dag ved Lis. Nok en af de bedste massagee jeg har fået. Meget kompetent. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 4 timer siden:

Var af sted i dag ved Lis. Nok en af de bedste massagee jeg har fået. Meget kompetent. 

Var der mulighed for noget extra ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været afsted med ryggen igen. Og nu også skulder der driller.

Massage var super og Lise har været mange år i Tarp, og priser er de samme, som er yderst rimelige.

Der er mange muligheder for Thai massage i det ganske land - jeg bor i Trekantområdet og har været mange steder gennem årene.

Lise er top 3 - og hun har en kollega, som nok har et mere udvidet menukort. 
Klar anbefaling, Lise er en top massør - er super sød og så er hun smuk og lækker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrMassageKing skrev, for 12 timer siden:

Jeg har været afsted med ryggen igen. Og nu også skulder der driller.

Massage var super og Lise har været mange år i Tarp, og priser er de samme, som er yderst rimelige.

Der er mange muligheder for Thai massage i det ganske land - jeg bor i Trekantområdet og har været mange steder gennem årene.

Lise er top 3 - og hun har en kollega, som nok har et mere udvidet menukort. 
Klar anbefaling, Lise er en top massør - er super sød og så er hun smuk og lækker.

Hej, ved du noget om kollegaen, hvis man vil booke hende. Alder, vægt?

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...