kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/showad/301679 Jeg var i joys fredag eftermiddag - hvor jeg observerede tullemulle, mand og ekstra dame med en kunde i Joys. Det foregik fra kl ca 15 - kl 18. Så jeg vil gerne advare andre om deres såkaldte hotelbesøg i Frederica, Vejle osv. er ren opspind. - de er ikke på hotel men bruger joys i aarhus, som stedet for deres aktiviteter. I øvrigt er billederne af tulle mulle gamle, da hun er væsentlig større i dag. Har nogle erfaringer med de 3 ? Redigeret 5. Maj, 2024 af kinkydom stavefejl Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 94 Skrevet 5. Maj, 2024 kinkydom skrev, for 35 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/301679 Jeg var i joys fredag eftermiddag - hvor jeg observerede tullemulle, mand og ekstra dame med en kunde i Joys. Det foregik fra kl ca 15 - kl 18. Så jeg vil gerne advare andre om deres såkaldte hotelbesøg i Frederica, Vejle osv. er ren opspind. - de er ikke på hotel men bruger joys i aarhus, som stedet for deres aktiviteter. I øvrigt er billederne af tulle mulle gamle, da hun er væsentlig større i dag. Har nogle erfaringer med de 3 ? Er du sikker på det var med kunde ? Kunne jo være de bare swinger i deres fritid Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 Sexo skrev, for 3 minutter siden: Er du sikker på det var med kunde ? Kunne jo være de bare swinger i deres fritid ja helt sikker - hvilket tydeligt kunne ses på aldersforskellen og kommunikationen i baren. Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 94 Skrevet 5. Maj, 2024 okay kommunikationen kunne måske afsløre det, men nu er jeg selv 50 og har ofte tøser på 20+ med i klub, så aldersforskel behøver ikke have noget at sige Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 Sexo skrev, for 12 minutter siden: okay kommunikationen kunne måske afsløre det, men nu er jeg selv 50 og har ofte tøser på 20+ med i klub, så aldersforskel behøver ikke have noget at sige helt enig... men dels kommunikationen - og tullemulle og mand har været der før uden den tattoverede ekstra dame - helt tydeligvis med kunde. Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 432 Skrevet 5. Maj, 2024 kinkydom skrev, for 52 minutter siden: hvilket tydeligt kunne ses på aldersforskellen Så skal jeg da til at passe på Jeg er tit i klub og oftes er det med mænd 15-20 år yngre end mig. Øv 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1148 Skrevet 5. Maj, 2024 kinkydom skrev, for 1 time siden: Så jeg vil gerne advare andre om deres såkaldte hotelbesøg i Fredericia, Vejle osv. er ren opspind. - de er ikke på hotel men bruger joys i aarhus, som stedet for deres aktiviteter. Jeg synes din advarsel er på et lidt tyndt grundlag. Du ved ikke, om de ikke også benytter hotel rundt i landet, og du ved ikke, om det måske var kundens ønske, at mødet skule være i Joys. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 CamillaHusmor skrev, for 2 minutter siden: Så skal jeg da til at passe på Jeg er tit i klub og oftes er det med mænd 15-20 år yngre end mig. Øv smiler..... nej hvem siger det er kunder... og hvis det var skilter du vel ikke med det via din kommunikation... nej du er bare cougar - det er en kompliment... sf Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 (edited) Julius skrev, for 12 minutter siden: Jeg synes din advarsel er på et lidt tyndt grundlag. Du ved ikke, om de ikke også benytter hotel rundt i landet, og du ved ikke, om det måske var kundens ønske, at mødet skule være i Joys. jeg kan godt se din pointe, men vel svært at annoncere med at være i frederica/vejle når de befinder sig i Århus.. eller måske ikke kunder nok til et hotelophold, kan også være pointen så derfor i joys..men tvivler på joys kender til dette forretningsforhold, da de så medvirker til prostitution ved at lægge lokaler til. Redigeret 5. Maj, 2024 af kinkydom manglede sætning for forståelsen. Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1148 Skrevet 5. Maj, 2024 kinkydom skrev, for 11 minutter siden: jeg kan godt se din pointe, men vel svært at annoncere med at være i frederica/vejle når de befinder sig i Århus.. eller måske ikke kunder nok til et hotelophold, kan også være pointen så derfor i joys..men tvivler på joys kender til dette forretningsforhold, da de så medvirker til prostitution ved at lægge lokaler til. I annoncen du linker til, står der intet om, at de tager imod besøg på hotel i Vejle/Fredericia, der står til gengæld: Den 3-5 maj er vi vejle og køre kun ud og har en extra dame med, så vi vil være 3 der. Synes du ikke, det tyder på, det er kundens ønske, at mødet skal være i Joys? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 114 Skrevet 5. Maj, 2024 Altså der står således i annoncen , Den 3-5 maj er vi vejle og køre kun ud og har en extra dame med , så er de vel bare kørt til Århus ? Med eller uden en kunde ? Han er vel næbbe blevet bortført ? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 114 Skrevet 5. Maj, 2024 Julius skrev, for 6 minutter siden: I annoncen du linker til, står der intet om, at de tager imod besøg på hotel i Vejle/Fredericia, der står til gengæld: Den 3-5 maj er vi vejle og køre kun ud og har en extra dame med, så vi vil være 3 der. Synes du ikke, det tyder på, det er kundens ønske, at mødet skal være i Joys? Du var lige en tand hurtigere Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 (edited) Julius skrev, for 7 minutter siden: I annoncen du linker til, står der intet om, at de tager imod besøg på hotel i Vejle/Fredericia, der står til gengæld: Den 3-5 maj er vi vejle og køre kun ud og har en extra dame med, så vi vil være 3 der. Synes du ikke, det tyder på, det er kundens ønske, at mødet skal være i Joys? annoncen er åbenbart ændret - tidl. skrev de hotel i vejle - men never mind - kender du dem eller mødt dem ? så vil du kunne se at billederne af tullemulle er meget gamle. men min pointe er at de medbringer kunder i joys og billederne er af meget ældre dato. Redigeret 5. Maj, 2024 af kinkydom manglende sætning Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 Smedesvenden skrev, for 8 minutter siden: Altså der står således i annoncen , Den 3-5 maj er vi vejle og køre kun ud og har en extra dame med , så er de vel bare kørt til Århus ? Med eller uden en kunde ? Han er vel næbbe blevet bortført ? nej næppe bortført men pointen var at de medbringer kunder i joys og billederne af tullemulle er meget gamle, da hun er væsentlig større i virkligheden. de har tidligere i annoncen skrevet hotel i vejle. derfor denne bemærkning.. men never mind... Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1148 Skrevet 5. Maj, 2024 kinkydom skrev, for 25 minutter siden: annoncen er åbenbart ændret - tidl. skrev de hotel i vejle - men never mind - kender du dem eller mødt dem ? så vil du kunne se at billederne af tullemulle er meget gamle. men min pointe er at de medbringer kunder i joys og billederne er af meget ældre dato. Nej jeg kender dem ikke, jeg synes bare, din advarsel og påstand om bordeldrift i en swingerklub er på et tyndt grundlag. Sandsynligheden for at mødestedet er kundes ønske, er mindst lige så stor, som det er Tullemulles sted at drive forretning. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 okay... jeg kan ikke svare på hvis ønske mødestedet er.. men uanset er det vel prostitution i en swingerclub... Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 432 Skrevet 5. Maj, 2024 kinkydom skrev, for 52 minutter siden: nej hvem siger det er kunder Men du bruger aldersforskel som argument for der er penge indblandet. Og hvordan ser kommunikationen ud når der penge indblandet? Kontra at det er helt normalt at aftale spillereglerne inden legen starter? Det ved du jo selv som swinger? Del dette indlæg Link til indlæg
kinkydom 20 Skrevet 5. Maj, 2024 CamillaHusmor skrev, for 2 minutter siden: Men du bruger aldersforskel som argument for der er penge indblandet. Og hvordan ser kommunikationen ud når der penge indblandet? Kontra at det er helt normalt at aftale spillereglerne inden legen starter? Det ved du jo selv som swinger? nej slet ikke primært men den kommunikation der foregik i baren og som flere kunne høre kan oplyse at det ikke er første gang tullemulle medbringer kunder i joys.. Del dette indlæg Link til indlæg
TheGreatDane 45 Skrevet 5. Maj, 2024 Og hvad får du egentlig ud af at blande dig? Tryk på PYT Knappen, der er blot nogle der får sig nogle frække oplevelser 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1854 Skrevet 5. Maj, 2024 Ikke en anmeldelse. - mere spekulationer og uvedkommende detektivarbejde, der ikke har meget relevans i Eroguide. 2 2 Del dette indlæg Link til indlæg