Hop til indhold
frisk fyr

Lille Fræk Slavetøz med Nymfomaniske Tendenser

Recommended Posts

Hejsa

Nu er det ikke så ofte jeg kommer med en anmeldelse af en kvinde, men syntes hende her fortjener det.

Efter flere forsøg på at finde en dag lykkedes det så i formiddags. Eller dvs. skrev ved 8 tiden og fik svar kort tid efter. Det skal lige siges at det tar mig ca. 2 timer i transport hver vej.

Undervejs på turen derned, skrev vi lidt sammen og føltes egentlig ikke så slemt med den køretur.

Måtte skrive da jeg ankom at jeg blev lidt forsinket pga. jeg ikke kunne finde parkering, der var dog mange på gaden hvor hun kan mødes, men det er desværre Max 30 min. 

Men jeg ankom lidt senere end aftalt, og blev lukket ind i en ren og pæn lejlighed af en charmerende og flot kvinde, jeg havde skudt hende til Max 35, så det er kun et plus for mig. Vi startede med at kysse og kæle lidt inden vi fandt ind i soveværelset, da vi nåede derind blev døren lukket og så skete der ting og sager.

Jeg gætter på at der var gået lidt over tiden da døren blev åbnet igen. Jeg blev tilbudt bad inden jeg skulle gå, og det var meget nødvendigt.

Det var en super god oplevelse og tager gerne køreturen igen, medmindre jeg kan lokke hende til mig, da jeg ved at hun også kører ud.

link:

https://annoncelight.dk/showad/391952
 

En lille sjov ting er at da jeg var gået fra hendes sted, kunne jeg ikke komme helt ud på gaden, da en dør var blevet smækket og der skulle bruges nøgle for at komme ud, så jeg måtte ringe efter hjælp :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...