Hop til indhold

Aarhus!!!!!!!!!!Luna new

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/400424

Aflagde denne pige en times besøg med massage, sex og megafransk

Det er pigen på billederne. Hun er affarvet blondine med en perfekt model krop - romansk eller italiensk skal jeg ikke kunne sige. Hun holder til i Brabrand på Louisesvej i den øvre ende fysisk og i den lavere ende numerisk.

Kontakten var der ingen problemer i på sms

Faciliteterne er fine - der er et udmærkede badeforhold i lejligheden og der mangler kun en enkelt knop på blandingsbatteriet til badekarret 

Hun er faktisk god til massage, idet hun kommer hele kroppen rundt og har stærke fingre, det selv om hun siger hun ikke er professionel

Hun vil gerne lave en god figur og behandle kunder fair, da hun gerne vil arbejde i området, fandt hende ganske imødekommende og ikke med de sædvanlige nykker som man alt for tit oplever

Min time indeholdt ryg, arm og ben massage med olie - herefter blow job, sex, 69 og mere blowjob til afslutning

Hun sutter perfekt efter min mening, dejlig vådt og med lidt lyd - ikke noget overdrevet prornosut. Pænt vedholdende for derefter at skifte til hånd og igen mund

Tror ikke hun er helt sutteprinsesse - oplevede i hvert fald lidt gagflex da pikken sprøjtede

Jeg gik derfra glad og tilfreds og vil gerne give hende min anbefaling

Skrevet

Tak for din anmeldelse :)

Det lyder til at have været en rigtig lækker oplevelse.

Der står tall i annoncen, vil du give et bud på hvor høj hun er?

Skrevet

Jeg har været forbi.

Virkelig flot pige, ligesom på billederne. Mørkt hår (Har du overhovedet været der Fisscarl).

Ingen massage selvom hun skrev det - skuffende.

Nem kontakt.

Sød og smilende.

Skrevet
  • Author

Affarvet blondine betyder for mig mørk bund, men lyse spidser 

Nej, hun nævnte godt hun ikke gider massere på blegfede - der skal være noget muskelmasse :P

Skrevet

Ingen lyse spidser, sort hår.

Kommentaren med blegfede er virkelig dum.

Skrevet
  • Author

Du startede selv med: (Har du overhovedet været der Fisscarl). :rolleyes:

Hun har haft masser af tid til at farve de lyse spidser mørke - da jeg var der lørdag kl. 15.00 var de lyse - basta

Skrevet
Le fiss'carl skrev, den 4.5.2024 at 17:24:

Min time indeholdt ryg, arm og ben massage med olie - herefter blow job, sex, 69 og mere blowjob til afslutning

Hun sutter perfekt efter min mening, dejlig vådt og med lidt lyd - ikke noget overdrevet prornosut. Pænt vedholdende for derefter at skifte til hånd og igen mund

Tror ikke hun er helt sutteprinsesse - oplevede i hvert fald lidt gagflex da pikken sprøjtede

Jeg gik derfra glad og tilfreds og vil gerne give hende min anbefaling

Hvad gav du for sådan en omgang ?

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.