Hop til indhold

Søges Thaier der tilbyder sex uden kondom Kbh / Sjælland

Featured Replies

Skrevet

Inden man nu smider om sig med navne, børn man også tænke på, det ikke er ALLE kunder hvor den mulighed er der, da nogle gør det ved stamkunder og nogle f pigerne faktisk ikke bryder sig om det nævnes, af selvsamme årsag og de ikke vil bestormes af masser af mænd der vil have det uden. Så hav også lidt respekt for dem du nævner, og tænker over dette. Normalt plejer vi også sige om det står i annoncen eller ej

Skrevet

“Uden” koster mange gange ekstra, omfatter sjældent alle ydelser og tilbydes ikke alle kunder  - det tænker jeg ikke kommer bag på mange. Og det regulere kvinderne jo fuldstændigt selv uagtet, hvad jeg og andre måtte skrive herinde - gudskelov. Og det har jeg fuld respekt for. Dette Forum er vel også mere tiltænkt kunderne end sexarbejderne - en slags trustpilot nu hvor myndighederne ikke har lavet en smiley-ordning. Det må kvinderne leve med, og dem der er professionelle bliver belønnet på den lange bane herinde via positive anmeldelser og omtale til gavn for deres indtjening.

• 4 weeks later...
Skrevet

Det er helt rigtigt som den anonyme skriver. Det kræver ofte kenskab til den man møder. Altså erfaring man selv må drage sig. Jeg kom i en periode hos en lidt ældre thai. Vi gjorde det uden, men det var altså ikke noget hun gjorde med alle. 

Skrevet
Analelsker skrev, for 6 timer siden:

Det er helt rigtigt som den anonyme skriver. Det kræver ofte kenskab til den man møder. Altså erfaring man selv må drage sig. Jeg kom i en periode hos en lidt ældre thai. Vi gjorde det uden, men det var altså ikke noget hun gjorde med alle. 

Nemlig og derfor kan det være et problem når folk skriver den og den pige gør det, for det kan du ikke regne med er for alle 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.