Hop til indhold

Suttemesteren Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg hører til dem, der foretrækker modne danske kvinder, hvor man er sikker på, at kvinden gør det af lyst, og ikke nød/tvang. Derfor skulle suttemesteren have et besøg. Nem kontakt på telefonen. Sød at snakke med, fik adressen centralt i Århus, og afsted det gik. Der er mange piger, der reklamerer med, at de kan lave deep throat, og når det kommer til stykket, viser det sig at være falsk reklame, Med suttemesteren er det omvendt: hun reklamerer ikke med det, men min over gennemsnittet pik, forsvandt hurtigt ned i svælget på hende, helt i bund. Hun leverer varen. Alt i alt et dejligt besøg. Alt foregik i en behagelig atmosfære, og der var god kemi fra starten. Jeg har godt set nogle mindre positive anmeldelser af hende, men det virker mere som personlig forfølgelse, end en reel vurdering af varen hun leverer. Jeg kommer der helt sikkert igen.

Skrevet

Jah jeg ved godt, der har været omtale med denne smukke dame.. På en fed fredag (når man har fået et par fadøl) kan det nok lige gå, så heller ikke mere da.. 

Jeg har givet den et meget lille like.

Skrevet

Og alle vi andre har fået en dejlige opgave, med at finder ud af hvordan vi kommer i kontakt med Suttemesteren. Vi har dog et spor hun har telefon.

Skrevet
Mrsofus69 skrev, for 3 timer siden:

Og alle vi andre har fået en dejlige opgave, med at finder ud af hvordan vi kommer i kontakt med Suttemesteren. Vi har dog et spor hun har telefon.

Det er os derfor jeg ikke vil dele guld med jer, hun tager ikke imod mænd med jakkesæt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.