hamr 30 Skrevet 4. Maj Var blevet trængende. Har normalt haft gode erfaringer med thai steder. Plejer at levere det de lover. Kontaktede derfor: https://annoncelight.dk/showad/282508 Fik aftalt med mutter - 30 min med det hele. Ankommer og møder pigen på stedet, det skal nok passe det er hende på billeder. Starter ud med massage, blide strøg, ikke meget massage. Begynder at undres, idet jeg fornemmer der er gået mere end de bestilte 30 min. Da vi skal i gang med det frække, bliver jeg klar over hvorfor. Forklarer at hun har det månedlige, derfor ingen sex. Next time, siger hun. Muligt hun har det røde, men næppe kommet i løbet af de 15 min der gik fra aftale til fremmøde. Gider ikke bruge tid på at lave aftaler, som ikke overholdes. Kommer ikke igen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livsnyder2019 2 Skrevet 3. Juni Prøv Anny Thaimassage Randers. Hun er fræk ,super blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns1 24 Skrevet 3. Juni Livsnyder2019 skrev, for 18 timer siden: Prøv Anny Thaimassage Randers. Hun er fræk ,super blowjob Hey Livsnyder2019 - smider du et link..?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Booblover 10 Skrevet 4. Juni Frøns1 skrev, for 6 timer siden: Hey Livsnyder2019 - smider du et link..?? Må være Mariagervej 68A. Har ikke været der, men der er vist ikke andre thailandske Anny'er i Randers. Kan desværre ikke finde en annonce. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamr 30 Skrevet 5. Juni Hej Livsnyder - takker, kender udmærket Anny, ikke lige mig. @Frøns - ingen annonce for Anny - Mariagervej 68A, som givet ovenfor. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 17 Skrevet 6. Juni Det sted har jeg prøvet, den yngre kvinde der er mildest talt en dårlig oplevelse, jeg kaldte på mitter og fik så et fantastisk blow og hele turen, så bed om mutter selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 21 Skrevet 6. Juni Herren47 skrev, for 2 timer siden: Det sted har jeg prøvet, den yngre kvinde der er mildest talt en dårlig oplevelse, jeg kaldte på mitter og fik så et fantastisk blow og hele turen, så bed om mutter selv. Er det hos Anny du mener?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 17 Skrevet 14. Juni Nej det er stedet som linket i starten af tråden henviser til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg