Hop til indhold

Dawlyan i Taastrup

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde :-P

Jeg har snart nogle arbejdsdage i Taastrup/Høje Tåstrup, og så ville jeg da lige høre om der er nogle der kan komme med lidt info omkring Dawlyan, på Roskildevej.

Pigerne, ydelser(udover massage, formoder jeg :lol: )

priser, diskretion, m.m

Input modtages med kyshånd :wink:

Jeg synes ikke rigtig at kunne finde noget i søgefunktionen :roll:

De bedste hilsner fra 

Dråben

Skrevet

Hej herinde :-P

Jeg har snart nogle arbejdsdage i Taastrup/Høje Tåstrup, og så ville jeg da lige høre om der er nogle der kan komme med lidt info omkring Dawlyan, på Roskildevej.

Pigerne, ydelser(udover massage, formoder jeg :lol: )

priser, diskretion, m.m

Input modtages med kyshånd :wink:

Jeg synes ikke rigtig at kunne finde noget i søgefunktionen :roll:

De bedste hilsner fra 

Dråben

Joe, det er der, hvis jeg skriver Dawlyan i søgefeltet kommer der en del, søg i "roden"

-OD

Redigeret af OrganDonor

Skrevet

Tak til OD og ÅE.

Det lyder som om at der skal slås et par timer ihjel her :cool:

Hilsen Dråben

Skrevet

Hej Dråben

Nåede du forbi? :smile:

Hej Noget.

Nej, desværre, jeg havde ellers ringet en formiddag og booket en tid til kl 18 :-P , men da kl blev hen af 15.30 var der opstået så mange "ildebrande" der skulle slukkes, at jeg desværre ikke så nogen anden udvej end at ringe igen og aflyse. Det er ikke noget jeg har for vane at gøre, men her var det desværre bydende nødvendigt, men jeg lovede den søde og meget forstående pige, + mig selv :-P  at jeg nok skulle vende tilbage. Det positive i det var dog at jeg nu glæder mig endnu mere, da pigen jeg snakkede med var helt vildt sød at høre på i telefonen, og så snakkede hun et ganske forstående dansk.

Hilsen D

• 2 weeks later...
Skrevet

Ok, ville bare hør hvordan der var nu til dags. Håber du når afsted en anden dag

Skrevet

Ok, ville bare hør hvordan der var nu til dags. Håber du når afsted en anden dag

Det gør jeg :-P

Det er lige så sikkert som Amen i kirken :mrgreen:

Skrevet

Var i anden anledning nogle km fra omtalte sted, omkring 16,  og kørte så derud

Der var en A4 i vinduet:

"Vi har lukket tidligt i dag, grundet uddannelse"

Æv bæv -

Kørte derfra til Gl. Køge Landevej 505 - mit første besøg der, nok ikke det sidste. God varme så man ikke  ligger og fryser den sidste halve time,

God olie massage, startede med at give benene en hård omgang med knæ og knoer, så skuldre og ryg. Arme og så fik benene en god omgang

med strejf fra tid til anden. Så omkring, mave, bryst og arme, derefter benene igen og et lille forsigtigt, skal "den" også have massage?

Spurgte "hvad koster det" svaret var "med hånd 300" det blev et ja, og det var ok, nogle har gjort det bedre, men lang flere dårligere.

Den massør der gav ovenstående ydelse var Em

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.