Hop til indhold

Nogen der har prøvet Ximena (Århus)

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg er ikke helt med? Er det en separat annonce med samme billeder? 

Skrevet

Jeg har været forbi, det er hende på billederne og hun er meget petit og køn. Men servicen var elendig, hun så sur ud da hun åbnede døren, jeg skulle nok være gået igen lige der, men når man tænker med pikken kan det være svært.

Alt jeg gjorde var tilsyneladende forkert og hun havde tydeligvis ikke lyst til at have mig på besøg.

Måske i andre er heldige og fanger hende i et bedre humør.

Skrevet
HejDer skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været forbi, det er hende på billederne og hun er meget petit og køn. Men servicen var elendig, hun så sur ud da hun åbnede døren, jeg skulle nok være gået igen lige der, men når man tænker med pikken kan det være svært.

Alt jeg gjorde var tilsyneladende forkert og hun havde tydeligvis ikke lyst til at have mig på besøg.

Måske i andre er heldige og fanger hende i et bedre humør.

Tak for infoen- jeg gider ikke at besøge de sure kvinder. Jeg har også oplevet noget lignende med andre- ellers tak.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.