Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det tid til endnu et besøg hos @Eva Nadine, som jeg har besøgt en del gange :wub: denne gang til et skønt 30min blowjob.
Da jeg som nævnt har besøgt hende før, ved hun jo allerede hvordan den “lille” mand skal behandles. Efter et hurtigt bad satte hun sig på knæ foran mig med blottede bryster og så stod den på et dejligt vådt, godt med spyt BJ hvor både hovedet alene og hele pikken, fik en kærlig behandling som hun ved jeg kan lide det. Løgene blev selvfølgelig ikke snydt og med afveksling af dejligt håndarbejde kunne det ikke være bedre. 
Det hele krydret med frække blikke og dejlige tungekys samt berøring af hendes bryster <3

Selv om jeg normalt har god selv kontrol og kan holde længe, måtte jeg til sidst overgive mig da hun afsluttede mig med hånden samt et frækt blik til jeg kom med en god ladning på hendes bryster.:D

Derefter stod den på lidt snak, inden jeg skulle videre. Det er ikke sidste gang jeg besøger Eva, til enten det ene eller andet.

Hun kan kun anbefales:rolleyes:

https://www.babseparadis.dk/evanadine/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, for 19 timer siden:

Hvad koster sådan en lækker omgang:)?

Det vil jeg ikke skrive her. Men kontakt hende og få prisen. Det er alle pengene værd:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...