Randersand 31 Skrevet 3. Maj Jeg læste en artikel om en klinik der tilbyder lidt af hvert, dog intet seksuelt. Det er muligt det ikke er seksuelt at massere en mands testikler, men mange lader til at gerne ville prøve at modtage denne behandling. Tror I det er noget der vil brede sig, og vil diverse steder tilbyde denne service….og kan de det uden at komme i karambolage med lovgivningen? Jeg vil ærligt indrømme, at jeg gerne ville prøve det https://www.tv2nord.dk/morsoe/maria-masserer-testikler-det-er-vigtigt-for-sundheden?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0dfPYAgx9Suyss_nMPfl29Wg6xM7-Wq2AKZI4t1rDKc26lAjU1Srt7xnw_aem_AXNw1rDucxBgJTV0Bpr5W5nmsEl7DZG483HELrW4JPrpPwjG0tF-nGO0dCyKkJx5Eyt97UIuBEJO20YdvEKbbt1G 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 3. Maj Håber ikke, det breder sig. Jeg har sædbrok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 3. Maj Ved i om hun har en hjemmeside eller er der andre tilbyder der samme ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 3. Maj (edited) Så kom det også på et landsdækkende medie. https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-05-03-ny-klinik-tilbyder-testikelmassage-reservationerne-vaelter-ind Held & Lykke, Maria. Kommunen har ret i deres slogan: "Ø-rige oplevelser. Kom til Mors" Og som Maria udtaler: "Hos BodySound kommer vi all around, og der er intet, vi skjuler, derfor tager vi også hånd om dine kugler". Måske vil du starte en trend blandt massageklinikker i hele Kongeriget ? Det vil tiden vise. Redigeret 3. Maj af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 3. Maj ppd skrev, for 2 timer siden: Måske vil du starte en trend blandt massageklinikker i hele Kongeriget ? Det vil tiden vise. Der er vel ikke rigtig nogen forgængere i faget. Det ser ud til at være noget hun selv har fundet på? I en af artiklerne fortæller hun, at det handler om mænds sundhed og der masseres i lysken, mellemkødet og dybt ved testiklerne. Hun siger, at det også er en behandling mod erektil dysfunktion. Randersand skrev, for 5 timer siden: Det er muligt det ikke er seksuelt at massere en mands testikler Det er hvad hun også selv siger, og samtidig fortæller at de fleste får rejsning undervejs, udskiller sekreter undervejs (vist det vi andre kalder præsæd) og nogle får endda udløsning. Stadig kun som en hændelse afledt af den sundhedsfikserede behandling. Ohhh. Jamen så tænker jeg at det bliver svært for gifte mænd at opsøge hende uden at skjule det - altså også selvom det i indstillingen for behandleren er strictly massage udfra et sundheds- og behandlingsaspekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 3. Maj Hedonis skrev, for 30 minutter siden: Jamen så tænker jeg at det bliver svært for gifte mænd at opsøge hende uden at skjule det Tænker at det må være gaveideen til manden, der har alt - og når han kommer hjem, skal konen bare stå parat i sexet undertøj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 539 Skrevet 4. Maj Hvor er hun dog skøn - Fantastisk ide Alt held og lykke til Maria, KH. Madame E. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 4. Maj En thaimassør ville kalde den massage Kassap, tror jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The diligent 148 Skrevet 4. Maj Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 timer siden: Hvor er hun dog skøn - Fantastisk ide Alt held og lykke til Maria, KH. Madame E. Ja, der er booket lang tid frem, tror der er lang kø ude på fortovet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 4. Maj Tænk nu får jeg behov for at tage til Mors, men der er jo også hende thai massøsen på Godthåbsvej der tilbyde “bollemassage” og jar tilbudt det i flere år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersand 31 Skrevet 4. Maj Bødlen skrev, for 44 minutter siden: Tænk nu får jeg behov for at tage til Mors, men der er jo også hende thai massøsen på Godthåbsvej der tilbyde “bollemassage” og jar tilbudt det i flere år. I hvilken by ligger den vej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 4. Maj (edited) Efter artiklen om Marias klinik er gået viral, så er hovedpersonen nødsaget til selv at gå til tasterne og siger: "I et offentligt Facebook-opslag fortæller hun, at hun bliver "udskammet som en prostitueret, der bare klasker rundt med mænds testikler, så de eksplosivt kommer over alt". "Det er super ærgerligt, når man rent faktisk kan give behandling, som kan øge menneskers trivsel og velvære, at man bliver udskammet til at være "prostitueret", skriver Maria i opslaget "De klienter, der kommer, er mennesker, der er invalideret på grund af kroniske sygdomme og ikke mennesker, der vil have et hurtigt "knald". Testikelmassagen kan virke mod stress, der har betydning for angst, depressioner, ufrivillig barnløshed og rejsningsproblemer. "Det er dybt seriøs massage, og der er ingen seksuelle ydelser indblandet", har hun forklaret. Kropsterapeuten har i samme artikel også forklaret, at størstedelen af de mænd, der kommer, får rejsning af den intime massageform. Nogle har sivning med sekret, mens enkelte får decideret udløsning af det. Maria Stigaard's klinik "Bodysound" ligger i Øster Jølby på/i 7900 Nykøbing Mors. En testikelmassage hos Bodysound tager 45 minutter og koster 400 kr. https://kunmors.dk/podcast-testikelmassoeren-i-oester-joelby/ https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-05-04-kropsterapeut-foeler-sig-udskammet-som-prostitueret Meget medieomtale. Håber Maria, trods denne mediestorm, fortsætter med at have det som massageydelse. Redigeret 4. Maj af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersand 31 Skrevet 4. Maj ppd skrev, for 34 minutter siden: Meget medieomtale. Håber Maria, trods denne mediestorm, fortsætter med at have det som massageydelse. Der er ikke så højt til loftet i Danmark, som vi ellers går rundt og tror 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 4. Maj Tror desværre denne nye ydelse , og den mediestorm , kan skræmme " alm kunder " væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 4. Maj (edited) Kasai massage Det er vel lidt det samme som Kasai massage, bare med den forskel at happy end er givet Og nej jeg har ikke prøvet det Redigeret 4. Maj af BTB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 147 Skrevet 5. Maj BTB skrev, for 20 timer siden: Kasai massage Det er vel lidt det samme som Kasai massage, bare med den forskel at happy end er givet Og nej jeg har ikke prøvet det Er der nogen der hat prøvet denne kasai? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 6. Maj Randersand skrev, den 4.5.2024 at 16:46: I hvilken by ligger den vej? Hej @Randersand 2000 Frederiksberg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 7. Maj Bødlen skrev, den 4.5.2024 at 16:01: Tænk nu får jeg behov for at tage til Mors, men der er jo også hende thai massøsen på Godthåbsvej der tilbyde “bollemassage” og jar tilbudt det i flere år. Har du evt. et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersand 31 Skrevet 7. Maj Nu er der faktisk godt nyt på vej i Randers. Kesa er ved at lære at give massage, både nakke/skulder/hovedbund/ansigtsmassage, og vil gerne lære at give testikelmassage - så det er jo dejligt for os der bor i Randers. Give hende lidt tid til at lære det, så bliver der nok kø udenfor sæsonen hendes dør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 575 Skrevet 7. Maj Wooow , godt nok ikke noget seksuelt indover, men alligevel. Viiildt , det skal jeg prøve. Men det er ikke ligemeget hvem der udfører massagen , det skal være en som hende på billedet. Har hun mon handsker på under seancen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 9. Maj Arne Jensen skrev, den 7.5.2024 at 10:57: Har du evt. et link? https://kassap.dk/price.html Værsgo Arne du har altid været en hjælpsom guttermand så naturligvis have fun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 10. Maj Bødlen skrev, for 15 timer siden: https://kassap.dk/price.html Værsgo Arne du har altid været en hjælpsom guttermand så naturligvis have fun. Vi takker og bukker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg