Thomsen88 21 Skrevet 3. Maj Hey folkens... vil høre om der skulle være en som ved om der findes en gp som kan tag tænderne ud og give et blow... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 3. Maj Thomsen88 skrev, for 6 timer siden: Hey folkens... vil høre om der skulle være en som ved om der findes en gp som kan tag tænderne ud og give et blow... Jeg var sammen med en i Angeles City på Philipinnerne - da jeg bad hende om at give mig et blow, mente hun det var bedst om hun tog tænderne ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen88 21 Skrevet 3. Maj Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden: Jeg var sammen med en i Angeles City på Philipinnerne - da jeg bad hende om at give mig et blow, mente hun det var bedst om hun tog tænderne ud Okay nu skulle hun helst være i DK ... det er en fantasi jeg har haft længe men har ikke kunne finde en så tænkte jeg tog chancen herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1438 Skrevet 5. Maj Catono06 skrev, den 3.5.2024 at 21:34: WTF ? Lad være med at støje i tråde med overeflødige kommentarer. Hvis du kan hjælpe trådstarter så gør du det, hvis du ikke kan så finder du en anden tråd du kan bidrage i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 156 Skrevet 5. Maj Det tror jeg, at der er mange, som drømmer om at prøve. Jeg tror, at det bliver svært at finde herhjemme, men skriv gerne, hvis det lykkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 67 Skrevet 5. Maj Bliver nok en narkoman. Skriv hvis du finder en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg