Hop til indhold

Hvor længe kan man slette egen tråd?

Featured Replies

Skrevet

Hej - jeg har svært ved at gennemskue setuppet herinde. Efter er stykke tid kan jeg ikke længere redigerer mine kommentarer - gælder det også for en tråd man opretter?

Redigeret af Heeman

Skrevet
sauer skrev, for 25 minutter siden:

Jeg mener en time

Det var dælme kort tid 

Skrevet
Heeman skrev, for 4 timer siden:

Hej - jeg har svært ved at gennemskue setuppet herinde. Efter er stykke tid kan jeg ikke længere redigerer mine kommentarer - gælder det også for en tråd man opretter?

Jeg tror faktisk slet ikke, man kan det hvis du vil have den hele slettet som du spørger om i overskriften.

Heeman skrev, for 3 timer siden:

Det var dælme kort tid 

Men du kan netop redigere den i en time. Hvis du vil have hele tråden slettet vil du nok være nødt til først at spørge :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror faktisk slet ikke, man kan det hvis du vil have den hele slettet som du spørger om i overskriften.

Men du kan netop redigere den i en time. Hvis du vil have hele tråden slettet vil du nok være nødt til først at spørge :)

Det virker da helt skørt med det niveau af kontrol - man burde da kunne slette egne posts

Skrevet
Heeman skrev, for 6 minutter siden:

Det virker da helt skørt med det niveau af kontrol - man burde da kunne slette egne posts

Der plejer at være en forklaring, måske andre kan give den? Jeg har selv overvejet om man skulle have f.eks. 2 timer til at redigere sine indlæg men det hører nok under feedback til sitet hvis det er :)

Redigeret af TheLion

Skrevet

Læser man en Facebook tråd hvor indlæg er slettet giver indholdet meget lidt mening. Og retter man indlæg kan det jo betyde at eventuelle svar kan komme til at fremstå fejlagtige. Jeg synes det giver god mening at bordet fanger. Uanset, så tænker jeg at det er omfattet af pkt. 2.1 i retningslinjerne https://www.eroguide.dk/forum/guidelines/

image.png.c8be54a0d5b0d7ae4869d64d8934b52f.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.