Hop til indhold

Recommended Posts

Under et ærinde i Jem og Fix i Herlev i dag, lagde jeg mærke til Herlev Thai Wellness ved hovedgaden, hvor jeg spontant besluttede mig for at give stedet et besøg for første gang. Efter at have ringet og fået bekræftet, at jeg var velkommen, blev jeg venligt modtaget af Lily, som åbnede døren for mig. Jeg blev kun tilbudt massage og valgte en halv time medium thai massage af hende. Af høflighed og respekt hoppede jeg op på briksen iført underbukser, men jeg har før oplevet, at hvis interessen er tilstrækkelig, bliver underbukserne langsomt og diskret taget af, hvorfor jeg heller ikke afviser mere. Massagen blev ganske udmærket gennemført med fokus på de rigtige områder af kroppen, hvor mine muskler trængte til kærlig behandling. Desværre uden den pirrende dimension, som jeg ellers havde håbet på. Jeg kunne godt overveje at besøge stedet igen en anden gang for at se, om der er mere at opleve end blot massage.

Er der andre, der har erfaringer med stedet?

Venlig hilsen, K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, for 13 timer siden:

Altid underbukser af. Alti alti! ;)

Da jeg var der sidste sommer blev der tilbudt det hele :D

Var det sammen med Lucky, hende med de store bryster?

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamle skrev, for 22 minutter siden:

Var det sammen med Lucky, hende med de store bryster?

Fortæl noget mere om Lucky? Lyder interessant.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er kommet der en del da Cherry var der, hun var super massør.. Det er vist Nicky der har stedet.

Kunne være fint hvis der var nogen den kendte til Lucky, eller nogen af de andre. Mangler en god massør i området !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...