Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hver mand sine lyster - og dette er altså hvad jeg søger. 

De fleste Thai klinikker har fjernet deres 15 minutters ydelser, så jeg søger både dem der annoncerer med det og dem som ikke annoncere med det - men alligevel tilbyder det. 

Skrevet

ja vil jeg også gerne vide. Jeg skriver PB til dig hvis jeg hører noget. 

Skrevet
  • Author

PM er også en mulighed hvis man synes pigen skal beskyttes. 

Skrevet

Den ene af pigerne har været i Vangede og Vanløse ved stationen og giver en fornuftig soft massage som del af FP. Den anden var en ren katastrofe - jeg er dog usikker på om hun fortsat er der. Stedet er til den triste side - meget lille rum i en tilbygning med dertilhørende familiær støj fra beboere. Det virker som om det er deres private hjem, med familiesammenførte døtre, der så har hjemmearbejde. Jeg vurderer, at det er en 50/50 hvilken vej oplevelsen går. Har du et afprøvet sted, der leverer mere driftssikkert, så ville jeg nok vælge det. Har du et godt budget, så er der naturligvis plads til en kalkuleret risiko i Rødovre.

Skrevet
  • Author
HrFlint skrev, for 2 timer siden:

Den ene af pigerne har været i Vangede og Vanløse ved stationen og giver en fornuftig soft massage som del af FP. Den anden var en ren katastrofe - jeg er dog usikker på om hun fortsat er der. Stedet er til den triste side - meget lille rum i en tilbygning med dertilhørende familiær støj fra beboere. Det virker som om det er deres private hjem, med familiesammenførte døtre, der så har hjemmearbejde. Jeg vurderer, at det er en 50/50 hvilken vej oplevelsen går. Har du et afprøvet sted, der leverer mere driftssikkert, så ville jeg nok vælge det. Har du et godt budget, så er der naturligvis plads til en kalkuleret risiko i Rødovre.

Hvilket sted taler du om i ovennævnte? 

Skrevet
Jogge skrev, den 7.5.2024 at 16:53:

Hvilket sted taler du om i ovennævnte? 

Super tilbud 15 minutter-stedet i Rødovre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.