ampere 22 Skrevet 3. Maj, 2024 Hej, er nogen som har prøvet og berette ? https://www.tv2nord.dk/morsoe/maria-masserer-testikler-det-er-vigtigt-for-sundheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 3. Maj, 2024 der er intet, vi skjuler, derfor tager vi også hånd om dine kugler. Lyder som et godt motto 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 119 Skrevet 3. Maj, 2024 400 kr for 45 minutter er sgu billigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 3. Maj, 2024 Forstår ikke konceptet, men kan hun lave penge det, så er det fint. Forstår ikke hvad det skal kunne give af velvære, som det sælges som Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14000 Skrevet 3. Maj, 2024 (edited) Prøver-igen skrev, for 11 timer siden: Forstår ikke hvad det skal kunne give af velvære, som det sælges som Jeg elsker når en pige, starter med at massere mine nosser, fremfor at gå lige til sagen - afslutter hun så med at slikke mine nosser godt og grundigt, før hun tager mig i munden - er jeg solgt Redigeret 3. Maj, 2024 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 4. Maj, 2024 Jernsvinet skrev, for 6 timer siden: Jeg elsker når en pige, starter med at massere mine nosser, fremfor at gå lige til sagen - afslutter hun så med at slikke mine nosser godt og grundigt, før hun tager mig i munden - er jeg solgt Det er jeg med på, men i 45 minutter og kun massage af nosser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 41 Skrevet 4. Maj, 2024 Prøver-igen skrev, for 6 timer siden: Det er jeg med på, men i 45 minutter og kun massage af nosser. Prøv at klikke på linket og læs hvad pigen fortæller. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 4. Maj, 2024 erwin c skrev, for 5 timer siden: Prøv at klikke på linket og læs hvad pigen fortæller. Har jeg gjort: "En omgang testikelmassage tager 45 minutter og koster 400 kroner." Jo og så en masse salgsgejl Hvad vil du bidrage med og har du læst artiklen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 21 Skrevet 6. Maj, 2024 Nogen som har prøvet behandlingen og kan fortælle lidt ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
erwin c 41 Skrevet 7. Maj, 2024 Prøver-igen skrev, den 4.5.2024 at 20:15: Har jeg gjort: "En omgang testikelmassage tager 45 minutter og koster 400 kroner." Jo og så en masse salgsgejl Hvad vil du bidrage med og har du læst artiklen? Jo, jeg har læst den og været i kontakt med hende. Du har nok ikke læst den, for så havde du set at prisen er 500 kr. Den omfatter nogen samtale, en undersøgelse og så massage for resten. Prøv at slå hende op på FB eller Instagram og skriv eller ring til hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 271 Skrevet 7. Maj, 2024 erwin c skrev, for 10 minutter siden: Jo, jeg har læst den og været i kontakt med hende. Du har nok ikke læst den, for så havde du set at prisen er 500 kr. Den omfatter nogen samtale, en undersøgelse og så massage for resten. Prøv at slå hende op på FB eller Instagram og skriv eller ring til hende. Jeg har læst og der står 400 kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg