Hop til indhold

En guld GP ?

Featured Replies

Skrevet

Må jeg spørger jer om noget? Hvis i finder guld altså 24 karat, vil i så dele?

Skrevet

Det gør jeg altid medmindre pigen siger hun ikke vil anmeldes.

Skrevet

Hvis i ikke tør, så vil jeg gerne starte. Med et af de bedste oplevelse jeg har fået.

Det er ikke gas det her, det var i 2020-21 jeg faldt over en, vi smset frem og tilbage, så skulle jeg mødes med hende på hotelværelse, hotel receptionisten vidste godt hvad der foregik, men sagde ingenting.
jeg kom ind, kiggede jeg på hende. der skal siges jeg har vikinge skæg, hun sagde så “jeg kaster snart op” nå tak for lort, tænkte jeg. jeg sagde jeg er en sød mand, jeg gør ikke dig noget, og bla bla. hun kiggede, og sagde det er jeg ikke. på tysk/engelsk.
jeg kløede mig selv i håret, tænkte hvad mener hun med det?
Spurgte hvor gammel hun var, hun var 22. fint. så gik vi igang, hun hoppede på den. hun var lækker, tro mig. ( vi skulle være stille da det var en hotelværelse ) hviskede jeg til hende, be ready babe.

Pludseligt hoppede hun af, jeg tænkte NEJ NEJ NEJ hun ødelægger det hele den dumme tøs. hun flåede kondomet af og tog den munden. Det havde vi ikke aftalt, Det var en fed overraskelse.. MEN jeg siger jer bare, hun kun sutte.. Det bedste var hun tog fat i min hånd, og lade den på bagsiden af hendes hovede og pressede ned, det kom ud gennem hendes næse, jeg kunne mærke hun slugt det hele.

Hun suttede mig rent i 3 min bagefter. et af de bedste bj jeg har fået.

Hun var kun i århus i 3 dage, hun sagde at hun ikke gav det mere. 
Jeg har ikke et link eller billede.

Redigeret af Gæst

Skrevet
Nóòb_from74 skrev, for 8 timer siden:

Må jeg spørger jer om noget? Hvis i finder guld altså 24 karat, vil i så dele?

Ja, det gør jeg, men kun fordi alle andre også roser hende til skyerne og ikke vil være diskret :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.