Hop til indhold

Pigerne hos Sus

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogle der har besøgt 

Ondt. pigerne_hos_sus ? 
mvh 

Skrevet
Fraekm skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor blev den slettet? :o

Den lugtede langt væk af falsk reklame

Skrevet
ThePleaser skrev, for 26 minutter siden:

Deres Instagram konto er rigtig god, kan anbefales :)

Den er da røv syg. 

Skrevet
AlfaN skrev, for 10 timer siden:

Den er da røv syg. 

Det er selvfølgelig en fair mening. Ser man udelukkende på de 6-7 billeder på forsiden giver jeg dig ret. 
Men de ligger rigtigt mange reels ud hver dag, og deri syntes jeg de gør det rigtigt godt . :)

Skrevet

Er der slet ingen som har besøgt eller lavet aftale der kan dele om det er reelt nok eller om det blot er scam.

Skrevet

Jeg undrer på en scam for hvad så ? ..  priserne er lave, og der er ikke forsøgt på at få forudbetaling. De bruger en masse tid på deres instagram og lave nye opslag og frække videoer. Men jeg har ikke haft held til at få en aftale der førte til noget - endnu :S 

Skrevet

I skal ikke være nervøse for om det er scam, de er reelle nok de piger her. 

Skrevet

Det ligner meget samme opsætning og instagram som hende der holdt til i Frederikssund. Det handler meget om at man kan få "billige ting" eller billeder videoer hvis man sender et billed af sin ... P i ... 

Skrevet

Jeg har haft kontakt og aftalt pris, tid og sted. (Prisen var “meget” billig) Umiddelbart efter blev jeg blokeret fra deres Instagram. Som en anden bruger skriver, så lokkes der meget med at man skal sende d.i.c.k. pics. - det har jeg selvfølgelig ikke gjort. Man bliver lovet filmklip og rabat, hvis man sender et billede af udstyret. Jeg er overbevist om at, hvis man fristes til at gøre det, så kommer der hurtigt en afpresningsbesked fra afsender. 

Jeg har før set et lignende format med videoklip af ukendte danske piger - det forgik over Snapchat. Jeg mistænker at det er den samme afsender som har kastet sig over Instagram. 

/ Zoidberg

Skrevet

Det er 100% fake.

samme koncept som hende der kaldte sig Millehansen67 på Annoncelight og holdte til i Frederikssund. 
Lover gratis sex til de hurtige fordi de er blevet brændt af, billige priser hvis man sender billeder eller videoer af ens udstyr med mere. 

Skrevet

Jeg tager en for holdet imorgen. 

dick pics jeg har kun send en aubergine og fået videoer retur. 

Skrevet

Hey I derude, jeg har i dag være forbi disse unge frække dejlige piger som jeg havde fundet gennem annoncelight.dk hvor jeg derefter fik kontaktet dem gennem Instagram. 
Ret nemt og hurtigt fik vi sat en aftale på plads om en 30 minutters session med blow og sex. Pigen jeg fik hygget med hedder Ane, hun var simpelthen så dejlig og “blød” at tage fat i. Da jeg ankom til stedet, blev jeg ledt hen til døren, og idet de åbnede kunne jeg med det samme mærke min pik blev hård som en mursten! Hun havde meget let tøj på og hendes hår gjorde alt mere sexy!<3

Efterfølgende tig jeg med det samme fat i hende og det hele startet så godt derfra.
Hendes blow er det blødeste jeg har prøvet og ikke noget at skrive hjem om. Analt var jeg lige stor nok, så det opgav vi. Vaginalt passede vi dog dejligt sammen.

Afhængigt af hvordan min pik ser ud om nogle dage, skal jeg da 100% nok forbi igen!:P

Skrevet

Det lugter langt væk af scam. Peiser der ligger langt under “markedsprisen” og tilbud om video, hvis man sender dick pics. 

Det lugter af en blackmail scam. Følg/skriv ikke til dem fra andet end en burner insta. 

Skrevet
marco_30050 skrev, for 48 minutter siden:

Hey I derude, jeg har i dag være forbi disse unge frække dejlige piger som jeg havde fundet gennem annoncelight.dk hvor jeg derefter fik kontaktet dem gennem Instagram. 
Ret nemt og hurtigt fik vi sat en aftale på plads om en 30 minutters session med blow og sex. Pigen jeg fik hygget med hedder Ane, hun var simpelthen så dejlig og “blød” at tage fat i. Da jeg ankom til stedet, blev jeg ledt hen til døren, og idet de åbnede kunne jeg med det samme mærke min pik blev hård som en mursten! Hun havde meget let tøj på og hendes hår gjorde alt mere sexy!<3

Efterfølgende tig jeg med det samme fat i hende og det hele startet så godt derfra.
Hendes blow er det blødeste jeg har prøvet og ikke noget at skrive hjem om. Analt var jeg lige stor nok, så det opgav vi. Vaginalt passede vi dog dejligt sammen.

Afhængigt af hvordan min pik ser ud om nogle dage, skal jeg da 100% nok forbi igen!:P

Jamen den anmeldelse er da helt klart legit :D

Skrevet

KÆMPE FAKE, havde kontakt med "dem" da jeg spurgte nærmere ind til tid eller andet, blev der ikke svaret mere og er nu blokeret.

sikke et tab... NOT

Skrevet

Ja den er klart fake 

så snart det er 24 timer før ens aftale, ryger du af deres konto på instagram 

Skrevet
marco_30050 skrev, for 6 timer siden:

Hey derude, det er mig som skrev denne anmeldelse og jeg gjorde det udelukkende for at se om de er falske eller rigtige, da de havde bedt mig om det. Efter at have skrevet denne anmeldelse blev jeg blokeret!

Så JA, DET ER SCAM!!!

Skrevet

Man kan finde et par af billederne andetsteds med Tineye.

Skrevet

Hvad er ideen med det? Forudbetaling? Hvem hopper stadig på det? De har brugt en del tid på det, men udbyttet må være sparsomt, samt risikoen for straffen for afpresning mm

Skrevet
Dingdongdynamo skrev, for 3 timer siden:

Hvad er ideen med det? Forudbetaling? Hvem hopper stadig på det? De har brugt en del tid på det, men udbyttet må være sparsomt, samt risikoen for straffen for afpresning mm

Ja, jeg forstår hellere ikke helt fidusen, var i kontakt med dem i over 36 timer, og på intet tidspunkt spurgte de mig om penge, udstyrs billede eller noget. Ghosted bare da tiden til vores aftale var tæt på.

Skrevet

måske en gut med 

meget lidt indhold i livet, der får et kick ud af at snyde mænd - idk :huh:

Skrevet

Så tror jeg de forsvandt fra insta? Jeg kan ihvertfald ikke se deres profil længere. Så nok fake.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.