terrigater 3 Skrevet 2. Maj, 2024 (edited) Som skrevet står Redigeret 2. Maj, 2024 af terrigater Placering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 3. Maj, 2024 terrigater skrev, den 2.5.2024 at 18:58: Som skrevet står Hej jeg søger rejse marker fra billund sidst i maj måned .Hvor langt fra billund bor du. Største by i nærheden af mig er esbjerg . Har været flere gange i romania tænker vi flyver fra billund til bucharest resten aftaler vi senere send PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 31. August, 2024 (edited) Lad være med at planlægge det hele ihjel vær lidt spontant lige som anmelder hvis der er dansker i Rumænien de næste 14 dag fra fredag så skriv her Redigeret 31. August, 2024 af terrigater Mere sammen hæng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 2. September, 2024 Ingen i hele Rumænien (: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 24. Januar Tur til romania foråret 2025 hva by skal man tage til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 3. Februar terrigater skrev, den 24.1.2025 at 18:09: Tur til romania foråret 2025 hva by skal man tage til Nogen der kan berette om priser i forskellige byer i romania Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 13. Februar terrigater skrev, den 3.2.2025 at 22:55: Nogen der kan berette om priser i forskellige byer i romania Hva er fordele ved Bulgarien frem for romania med hensyn til pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 70 Skrevet 4. August Som regel kigger jeg bare i hotelbaren eller omkring indgangen til hotellet. Hvis der er noget jeg kan lide tager jeg det med op værelset. Syntes faktisk det har fungeret bedre end at booke en fra en hjemmeside 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2300 37 Skrevet 5. August bagwell skrev, for 16 timer siden: Som regel kigger jeg bare i hotelbaren eller omkring indgangen til hotellet. Hvis der er noget jeg kan lide tager jeg det med op værelset. Syntes faktisk det har fungeret bedre end at booke en fra en hjemmeside Cool - er det på "de fleste hoteller" der kan være bonus i baren , eller er der særlige typer af hoteller de findes ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 5. August bagwell skrev, for 20 timer siden: Som regel kigger jeg bare i hotelbaren eller omkring indgangen til hotellet. Hvis der er noget jeg kan lide tager jeg det med op værelset. Syntes faktisk det har fungeret bedre end at booke en fra en hjemmeside Det er vist rigtig langt tid siden du var i romaniadet virker bedst med hjemsiden så er det osse nemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bagwell 70 Skrevet 6. August Var der november sidste år. Jeg kan godt lide konceptet med at se giraffen i virkeligheden inden man køber noget. Har haft nogle kedelige oplevelser når man bare bestiller fra en hjemmeside. Men gør det da stadig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
terrigater 3 Skrevet 6. August bagwell skrev, for 5 timer siden: Var der november sidste år. Jeg kan godt lide konceptet med at se giraffen i virkeligheden inden man køber noget. Har haft nogle kedelige oplevelser når man bare bestiller fra en hjemmeside. Men gør det da stadig Interesseret hvilke byer snakker vi om rejser meget til romania rejser igen til september så hører gerne mere til dine rejser skal til oradea Arda timisoara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg