Hop til indhold

Recommended Posts

Nu har jeg igen besøgt Melinda og igen igen igen går jeg derfra glad og tilfreds uden at sætte et ondt på noget som helst, jeg burde nok have føjet mig til samlingen af de gode reviews for lang tid siden men den kommer nu.

https://nympho.dk/n2280/1285/sweet-and-sexy-italien-meli-best-gfe-now-in-cph-orestads-erotic-massage-slim-and-amazing-body-erotic-massage-real-pic-100-duo-with-valentina/

Jeg kan ikke huske hvor mange gange jeg har besøgt hende efterhånden men tænker det er snart 10+ (måske et problem når hun husker mig og kalder mig på fornavn og hvor jeg kommer fra) og det er den samme fortrinlige kvinde man møder hver gang. smilende, glad og altid piv fræk at se på, god til smalltalk og man føler sig velkommen.

Om hende kan man sige at billederne lyver ikke! Hun er skåret rigtigt rigtig fint, hun er lille og pæn men samtidig med nogle rigtig pæne former, lige præcis sådan jeg kan lide kvinderne, og hun kunne sagtens have stået på forsiden af M! 

Bryster er en fin håndfuld af vaske ægte silikone, røven sidder som den skal og fissen er den strammeste jeg nogensinde har haft fornøjelsen af.

om stedet (stederne) kan man sige at jeg vidst nok er blevet vidst 5 lejligheder i Ørestaden pga hende, men hver gang er det pæne, nyere, rene lejligheder og ikke et billigt b&b værelse

Kan man få en god oplevelse med en pige der er billigere end hende? Ja helt sikkert men Melinda påråber sig ikke at være billig og jeg vil til en hver tid betale 500-1000kr mere for hende end mange andre, ikke fordi hun er dyr men hun er ikke discount, 2000kr for en time er vel meget tæt på normen tror jeg, og så får man sig en italiensk gudinde!

 

så konklusion er at jeg fortsætter med at besøge Melinda hver gang jeg er Kbh og lejligheden byder sig uanset om hun flytter lejlighed en Gang eller 3 endnu. Fordi hun er perfekt og servicen er perfekt!

Men jeg advarer jer! Hold jer fra hende for hun er min og hun er vanedannende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse med hende var dog knap så god. Vi havde en halv time sammen, og det var tydeligt, at det var noget, som bare skulle overståes fra hendes side. Blev hverken tilbudt bad før eller efter. Måske hun havde en anden kunde kort efter mig. Det bliver ikke til en gentagelse fra min side ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi guys, first of all I want to thank you for taking the time to leave me a review about our meeting. I'm glad you liked it and that you always come back to me! As for what Mr. "Snap sex" says, I always leave at least 15 minutes between meetings, I always ask if you want to take a shower, sometimes I even insist. All my clients are treated the same, regardless of how much they pay to stay. Maybe that day when you came to visit me, I didn't ask, but you could have asked me if you could take a shower, I definitely didn't say no, but you didn't.
I wish you all a wonderful week, kisses and see you soon!!:* :* :*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snapsex skrev, den 13.5.2024 at 06:31:

Min oplevelse med hende var dog knap så god. Vi havde en halv time sammen, og det var tydeligt, at det var noget, som bare skulle overståes fra hendes side. Blev hverken tilbudt bad før eller efter. Måske hun havde en anden kunde kort efter mig. Det bliver ikke til en gentagelse fra min side ;-)

Er for længst holdt op med at tælle hvor mange gange jeg har været sammen med Melinda. Men hver gang jeg træder ind af døren, bliver jeg forelsket i denne ekstraordinært smukke kvinde. Man knepper ikke Melinda - vi har vidunderlig sex. Sådan har jeg det uanset om det er en halv, en hel time eller mere. Hvis du har følt hun havde travlt, er jeg sikker på det er fordi hun har forsøgt at tilfredsstille så mange som muligt, og det ikke skal holde dig tilbage fra denne skønhed. Jeg skal ihvertfald tilbage og nyde tiden sammen med hende. Hun har altid noget lækkert til mig:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...