Hop til indhold

Betaling Sugardaters

Featured Replies

Skrevet

Lad være med at betale på sugardaters pt deres betaling virker ikke de kan tillade sig at hæve 2 gange samme beløb men får ikke min ordre igennem det er satme noget svingeri

Skrevet

Jeg har betalt 10-12 gange den sidste års tid uden problemer , sidste gang for få dage siden , plejer at bruge mobilpay , der går få sekunder så er den gået igennem 

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 2 timer siden:

Jeg har betalt 10-12 gange den sidste års tid uden problemer , sidste gang for få dage siden , plejer at bruge mobilpay , der går få sekunder så er den gået igennem 

jeg har betalt 2 gange idag og ikke gået igennem via mobilepay står bare ( din ordre er ikke godkendt endnu) og nu er der gået 3-4 timer

har skrevet til deres support og håber de finder en løsning på det

Skrevet
Smedesvenden skrev, den 1.5.2024 at 18:14:

Hvad står på din din mp når du betaler sugardating .?

Skrevet
Thomson skrev, for 1 time siden:

Hvad står på din din mp når du betaler sugardating .?

Der står DATECH ApS 

Skrevet
Smedesvenden skrev, 1 time siden:

Der står DATECH ApS 

Ok tak

Skrevet
riftykey9800 skrev, den 1.5.2024 at 18:07:

Lad være med at betale på sugardaters pt deres betaling virker ikke de kan tillade sig at hæve 2 gange samme beløb men får ikke min ordre igennem det er satme noget svingeri

Det virker fint lavede ny profil i fredags og alt er ok som altid . du har fumlet i det

Skrevet
godkendtsd skrev, for 14 timer siden:

Det virker fint lavede ny profil i fredags og alt er ok som altid . du har fumlet i det

hvordan skal jeg kunne have fumlet i det når jeg har betalt som jeg plejer wtf? betaler altid med mobilepay men den skrev venter på ordre fra dem også fik jeg ikke mere
men kontaktede dem og det var deres system der var noget galt med

Skrevet

@riftykey9800 
Du fik rent faktisk svar fra deres support?! 
Jeg har skrevet til dem nogle gange og ikke ét eneste svar er kommet retur …:unsure:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.