Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej 

jeg har brug for nogen friske oplevelser ;)

planen er jeg skal til Vejle i morgen vedr arbejde, men overvejer at aflægge et besøge hos en af disse 

Men hvem skal man vælge 

Milk og Mata 

Dada

Kimmie og Ammy

lad mig hører 

Skrevet
Betteski skrev, for 52 minutter siden:

Hej 

planen er jeg skal til Vejle i morgen vedr arbejde, men overvejer at aflægge et besøge hos en af disse 

Men hvem skal man vælge 

Milk og Mata 

Dada

Kimmie og Ammy

lad mig hører 

For guds skyld ikke Milk. Hun er ganske vist en slank pige på 29, men så er det positive vist også sagt. Er ikke til at lokke et kys ud af, og mangler inderlighed og indlevelse. Man spørger i øst og hun svarer i vest. Hun er sammen med Mata, som er en lidt kraftig pige, og som jeg ikke har været sammen med.

Skrevet

Anbefaler gerne Kimmie

Hun er en sød meget serviceminded pige - hun både nyder og yder - jeg har lige booket hende for 3 gang

1 time i hendes selskab er bare en nydelse

• 2 weeks later...
Skrevet
dfreak skrev, den 6.5.2024 at 10:28:

Nogen der kan fortælle mere om Dada.  

https://annoncelight.dk/showad/399752

Dada er præcist som hendes annonce, vægt, højde, perfekte proportioner. Selv de diskrete, ægte, smil på hendes fotos er nøjagtig som man bliver mødt. 
Og en af de få "full service" thaier som forstår at bruge hele sin kropsvægt til massage. Der blev knækket, brækket og løst op for muskler, inden hun fortsatte til at løse op for nogle andre spændinger. 
Som med de fleste thaier, man skal nok ikke kaste sig direkte ud i dybe tungeslasker-attacks. Start i det små, øjenkontakt, find gensidig tillid. Ved mit første besøg endte vi faktisk med at ligge og kysse mens jeg kom ud over hende. Meget fint og intimt. 

Skrevet
Betteski skrev, den 1.5.2024 at 18:05:

Hej 

Men hvem skal man vælge 

Milk og Mata 

Dada

Kimmie og Ammy

lad mig hører 

Jeg var hos Kimmie i går aftes for første gang. Kysser og sutter dejligt - dog virker det ikke behageligt for hende når man støder for dybt, men måske jeg blot fangede hende på en dårlig dag. Da det var det samme i begge huller fortsatte vi med blow/rimming hvilket hun også er ferm til.

Kommer gerne igen og tester om det er sådan er hverken eller blot en dårlig dag.

pris 1200 for en time med det hele.

Redigeret af MogensJ

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.