Hop til indhold
SantaKlavs

Thai i skive - Jasmin (Frederiksgade)

Recommended Posts

SantaKlavs skrev, den 1.5.2024 at 17:21:

Hej. Jeg har planer om at skulle til Skive og prøve thai massage inde i klinikken der ligger i gågaden.

Jeg vil lige høre om der er nogen som har erfaring med ekstra derinde eller om hun er helt grøn? Jeg tænker ikke på fuld pakke med mere afslutning med hånd.

https://www.jasmin-thaimassage.dk/

Jeg har besøgt hende nogle få gange med rimelig held, hun giver en ret god, lidt anderledes massage, og så er hun ret god til at pirre de rigtige steder, og bruge lang tid inden hun afslutter med hånden. Jeg tror at hun kalder det "lingam massage"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 3.5.2024 at 09:30:

Jeg har besøgt hende nogle få gange med rimelig held, hun giver en ret god, lidt anderledes massage, og så er hun ret god til at pirre de rigtige steder, og bruge lang tid inden hun afslutter med hånden. Jeg tror at hun kalder det "lingam massage"

Er det Jasmin der yder lingam massage?

Kan du skrive prisen i en PM...  :)

Tak.

/ Western.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Western skrev, for 44 minutter siden:

Er det Jasmin der yder lingam massage?

Kan du skrive prisen i en PM...  :)

Tak.

/ Western.

Det var jasmin der udførte lingam massagen, men jeg kan ikke huske hvad det kostede, bare spørg hende, det sker der ikke noget ved.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 58 minutter siden:

Det var jasmin der udførte lingam massagen, men jeg kan ikke huske hvad det kostede, bare spørg hende, det sker der ikke noget ved.

Tak...  :-)

Hvad skyder du Jasmin til i alder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
SantaKlavs skrev, den 1.5.2024 at 17:21:

Hej. Jeg har planer om at skulle til Skive og prøve thai massage inde i klinikken der ligger i gågaden.

Jeg vil lige høre om der er nogen som har erfaring med ekstra derinde eller om hun er helt grøn? Jeg tænker ikke på fuld pakke med mere afslutning med hånd.

https://www.jasmin-thaimassage.dk/

Hejsa. Har du været forbi Jasmin i Skive ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 10 timer siden:

måske midt i 30erne

Jeg tror ikke det er ejeren  "jasmin" du har fået massage af så. Hun er en noget ældre årgang end i 30erne.

Jeg vil nok sige sidst 40erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...