Hop til indhold

Thai i skive - Jasmin (Frederiksgade)

Featured Replies

Skrevet

Hej. Jeg har planer om at skulle til Skive og prøve thai massage inde i klinikken der ligger i gågaden.

Jeg vil lige høre om der er nogen som har erfaring med ekstra derinde eller om hun er helt grøn? Jeg tænker ikke på fuld pakke med mere afslutning med hånd.

https://www.jasmin-thaimassage.dk/

Skrevet

Hej

så skal du vente til weekenden, hvor hun nogle gange har besøg.

Skrevet
SantaKlavs skrev, den 1.5.2024 at 17:21:

Hej. Jeg har planer om at skulle til Skive og prøve thai massage inde i klinikken der ligger i gågaden.

Jeg vil lige høre om der er nogen som har erfaring med ekstra derinde eller om hun er helt grøn? Jeg tænker ikke på fuld pakke med mere afslutning med hånd.

Jeg har besøgt hende nogle få gange med rimelig held, hun giver en ret god, lidt anderledes massage, og så er hun ret god til at pirre de rigtige steder, og bruge lang tid inden hun afslutter med hånden. Jeg tror at hun kalder det "lingam massage"

Skrevet
Fisken16 skrev, den 3.5.2024 at 09:30:

Jeg har besøgt hende nogle få gange med rimelig held, hun giver en ret god, lidt anderledes massage, og så er hun ret god til at pirre de rigtige steder, og bruge lang tid inden hun afslutter med hånden. Jeg tror at hun kalder det "lingam massage"

Er det Jasmin der yder lingam massage?

Kan du skrive prisen i en PM...  :)

Tak.

/ Western.

Skrevet
Western skrev, for 44 minutter siden:

Er det Jasmin der yder lingam massage?

Kan du skrive prisen i en PM...  :)

Tak.

/ Western.

Det var jasmin der udførte lingam massagen, men jeg kan ikke huske hvad det kostede, bare spørg hende, det sker der ikke noget ved.

Skrevet
Fisken16 skrev, for 58 minutter siden:

Det var jasmin der udførte lingam massagen, men jeg kan ikke huske hvad det kostede, bare spørg hende, det sker der ikke noget ved.

Tak...  :-)

Hvad skyder du Jasmin til i alder?

Skrevet
Western skrev, 1 time siden:

Tak...  :-)

Hvad skyder du Jasmin til i alder?

måske midt i 30erne

Skrevet
SantaKlavs skrev, den 1.5.2024 at 17:21:

Hejsa. Har du været forbi Jasmin i Skive ?

Skrevet
  • Author
Fisken16 skrev, for 10 timer siden:

måske midt i 30erne

Jeg tror ikke det er ejeren  "jasmin" du har fået massage af så. Hun er en noget ældre årgang end i 30erne.

Jeg vil nok sige sidst 40erne.

Skrevet
  • Author
Mike6 skrev, for 3 timer siden:

Hejsa. Har du været forbi Jasmin i Skive ?

Ja. Det var en god massage og ikke andet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.