Hop til indhold
Gæst

Sofia25 odense No go

Recommended Posts

Gæst

jeg har kikket på damens annonce og anmeldelser herinde en del tid. Jeg overvejede så idag Søndag, om aftenen skulle stå på madprogrammer på DR eller jeg skulle dykke ned mellem lårbasserne på den har dejlige dame.

 

Jeg besluttede mig for det sidste og ringede kl. 14. Vi fik en snak og aftalte pris og tid - kl 21:00. Og at jeg skulle ringe kl 20:50 bekræfte og få de sidste detaljer om stedets nøjagtige beliggenhed.

 

Efter aftensmaden sprang jeg i bad og skurede bollerne grundigt med den stive badebørste. Derefter tog jeg bad med en deodorant, og sprang i det pæne tøj.

jeg kører mere end 20 km ind til Odense, ankommer og parkerer rundt om hjørnet. Kl. 20:50 ringer jeg som aftalt - der bliver ikke svaret. jeg ringer to gange mere indenfor nogle minutter. samme resultat. jeg ringer kl 21:00 lægger en besked p tlf svaren om vores aftale.

 

så kører jeg lige op og ordner noget i byen. Er tilbage igen kl 21:30 - ringer flere gange - der bliver ikke svaret.

 

Det er røv - det er nøgler - det er tisemænd(min) på bøjler - kort sagt nedtur er det der præger mit sind på vej hjem. Lige før jeg kører ud af  Odense holder jeg ind og ringer . Kl. er 21:40 - så blir den sgu taget !

 

Jeg præsenterer mig og minder om vores aftale. jo men.. jeg skulle have ringet og bekræftet blir der sagt. jeg fortæller der er ringet flere gange og lagt besked. Det havde hun ikke hørt... hun har travlt.Der er vel tid når vi har en aftale er mit argument. Hun bliver lidt presset dér. og som den gentleman jeg er slutter jeg samtalen dér, og siger at når hun har travlt vil jeg ikke tage hendes tid og ønsker hende en god aften.

 

Men.. jeg kan desværre ikke anbefale hende på den oplevelse. eller skulle jeg sige, det er åbenbart også hvad man  må forvente.

 

Det var ihvertfald surt...det bliver et no go.. hun er strøget på min liste over potentielle emner nu..

 

The world is full of babes.. all you got to do is whisle.. ja man må videre i teksten :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Om de fynske piger gælder følgende ordsprog "Natten er vor egen" - Det burde måske udvides med "Aftenen og natten er vor egent", hvis det skal følge med tiden.

 

Men ellers - Træls oplevelse, og desværre drives mange butikken efter "Hellere en kunde i sengen end to i ordrebogen"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har måske ramt hende på et uheldigt tidspunkt, som alle professionelle i den branche, kan der ske ting som ikke er så dejligt...

 

Sofia er ærlig, sød og venlig, så denne anmeldelse bærer præg af et uheld..

 

Det må du bare indse, OG du har stadig ikke betalt en krone. så det er bare frustrationer og at din  tankegang ikke strækker sig længere end til spidsen af dit lem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft samme oplevelse x2 med Sofia, den ene gang kørte  jeg også mere ned 20km.

 

Har også oplevet det samme med Simone samme sted, det var dog måske mere uheld end manglende vilje til at overholde aftale. Hun beklagede og sagde at hun åbnede dåren for en som ringede på 2 min. jeg skulle - jeg havde lige bekræftet vores aftale pr. tlf. 5 min. før, og hun fandt så ud af det ikke var mig for sent. Havde dog fornemmelsen af at hans 800 kr. var sikre og mine kom jo nok også alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevet samme et par gange ude ved Skibhusvej 173 (var hun ikke der sidste år engang, eller var det en anden Sofia anyway), dsv. begge gange var der fyldt op ved skibhuspigerne, så tjaa.. det er trælst og køre og være der i god tid, for så enten og blive kasseret fra vinduet eller man blot har åbnet for for andre... uanset, så syntes jeg lige som vi bør melde afbud, så må det gå den anden vej også... men har man kunder nok så man kan lade et par hænge, tjaa så må man jo bare som kunde finde andre græsgange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Skibhusvej 173 flere gange. Og med forskellige piger - bl.a. dem der nævnes her. De har været nemme og lave aftaler med og det har altid været en god fornøjelse og komme der. Kommer helt sikkert igen. Min favorit er Simone :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med stor fornøjelse besøgt både Sofia, Simone og en 3je pige på Skibhusvej 173 flere gange det forløbne år.

Jeg har ringet og lavet en aftale. "OK kl. xx, jeg ringer når jeg har parkeret bilen over for kirken" "OK, See You soon"

Det har fungeret 10-4 hver gang. Jeg glæder mig allerede til næste gang :-P
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...