Hop til indhold

Recommended Posts

Mallorca 2024

Var 10 dage på Mallorca i det tidlige forår 2024. Boede i en mindre by 45 min. fra Palma. Udover at nyde solen og Vejret, fik jeg besøgt 2 damer, Anna og Tanya. Som jeg fandt på www.destacamos.com

Kontakten foregik over whatsapp. 

Anna besøgte jeg 3 gange. fra Brasilien. ca. 30 år, vil jeg satse på. Utrolig sød, smuk og naturlig kvinde. Nem at snakke med. hun føltes lidt tilbageholden, men jeg var vild med hende. 1 time 100 euro. + gebyrer. for div. ekstras

Tanya Besøgte jeg kun på min sidste dag, desværre. Lille nips på ca. 45 år og fra Brasilien. Ikke noget model ansigt. men meget stram krop.  Hun spurgte hvad jeg ønskede. jeg svarede ¨ besos, frances neutral y una chica traviesa¨ Hold nu op, hun var vild. følte mig nærmest voldtaget. Hvis jeg havde opdaget hende første dag, havde jeg besøgt hende hver dag. 1 time 100 euro  all inclusive. i hvert fald det jeg havde lyst til. 

Erfaring har efterhånden lært mig at, de lidt mere modne damer. Som jeg har været sammen med, giver den bedste oplevelse. både her i dk og udlandet. i hvert fald min erfaring.

Hvis i tager til spansktalende lande, hjælper det meget at kunne lidt spansk. ikke meget engelsk de taler. Også kan kvinderne godt li' at man i det mindste prøver at snakke spansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal til Mallorca om 2 dage. Er det som I Danmark: Man laver en aftale og mødes så i pigens lejlighed?

Jeg kan desværre intet Spansk overhovedet. Har du nogle råd om steder at møde piger når man ikke kan sproget? Jeg har overvejer at prøve et af de kinesiske massage steder, men hvem ved hvad man møder der..

Redigeret af hbo

Del dette indlæg

Link til indlæg
hbo skrev, for 2 timer siden:

Jeg skal til Mallorca om 2 dage. Er det som I Danmark: Man laver en aftale og mødes så i pigens lejlighed?

Jeg kan desværre intet Spansk overhovedet. Har du nogle råd om steder at møde piger når man ikke kan sproget? Jeg har overvejer at prøve et af de kinesiske massage steder, men hvem ved hvad man møder der..

Jeg brugte whatsapp. Aftaler en tid og pris. Pigen sender lokationen. 

prøv dig frem. Skriv på engelsk og brug Google translate 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...