Hop til indhold

Pam&Jin, Kastetvej Aalborg

Featured Replies

• 3 weeks later...
Skrevet
kingdane68 skrev, den 16.5.2024 at 11:52:

Tror jeg tager en for holdet i dag - så skal jeg nok komme med en beskrivelse :)

Har du besøgt? 

Skrevet

Yes, det var en rigtig fin oplevelse. De var meget nærværende begge to....meeen træerne gror jo ikke ind i himlen. Den yngste Jin, har et kønt ansigt og krop, men implantaterne ser ikke så pæne ud. Den ældre havde lidt mave - men det gjorde mig ikke noget. De var med på den værste og det var et dejligt besøg.

Skrevet
kingdane68 skrev, for 2 timer siden:

Yes, det var en rigtig fin oplevelse. De var meget nærværende begge to....meeen træerne gror jo ikke ind i himlen. Den yngste Jin, har et kønt ansigt og krop, men implantaterne ser ikke så pæne ud. Den ældre havde lidt mave - men det gjorde mig ikke noget. De var med på den værste og det var et dejligt besøg.

Nogenlunde samme oplevelse da jeg var med Jin og Meena. Virkeligt skønne piger begge to. Jin er god til engelsk og rigtig sød samt et smukt ansigt og Meena er virkelig flot også. Dejlig oplevelse at have Jin til at ride mens Meena sad på mit ansigt så jeg kunne begrave min tunge i hende. Jin gav et dejligt blowjob mens jeg fik lidt B2B af Meena. Fanme lækkert

https://annoncelight.dk/showad/402089

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.