Hop til indhold
Midt i livet

Rolig Thai kvinde søges

Recommended Posts

Er ærlig talt blevet lidt træt i ansigtet efterhånden.

Jeg har nu nogle gange besøgt yndige Thai kvinder til fp, men det virker lidt som om de alle spiller samme plade. Dejlig massage, og så "vend om" og fuld fokus på "lille mand"" altsammen hyggeligt og dejligt.

Men herfra går det i skoven for mig, et par blæs i fløjten så den er hård, på med gummi, og så op og ride, han er knapt kommet ind, før der bliver sagt f.eks. "kom skat din store p**, eller cum baby hard big cock" 

Skulle egentlig blive flatteret, men ved jo godt han er okay gennemsnittet.

Men hvorfor f... skal det gå så stærkt? det presser mig, og så går han ud, og ja, jeg har prøvet at sige det sødt og respektfuldt til de yndige kvinder, det blev der pisse dårlig stemning af. Også når jeg tager styringen, så er det som om ordet "kom" eller "cum" kører på repeat hvert sekund.

Og ja jeg har beskrevet i min sms jeg ELSKER vaniljesex og stille og roligt nyde kvinden, hendes hud, duft og former, og ingen problemer, heller ikke når jeg gentager inden vi lægger tøjet.

Men alligevel er det "sut-dut-put og smut"

Og nu er jeg træt af at give 1,5 klik for en "spiller" 

Så skulle der mon være nogen herinde som kender nogen der med sikkerhed ikke har så mega travlt? men som er okay med det ikke skal gå hurtigt. Gør mig ingen illusioner om hun skal opnå orgasme, men bare hun vil tage det roligt.:)

Krav:

Odense (ikke indenfor miljøgrænsen) eller nedover mod Svendborg 

Gerne moden

Skal holde af vaniljiesex - ro på

Kunne med en ældre mand

Og luksus hvis kvinden har større bryster, men er mindre vigtigt.

Og skulle hun være naturligt behåret ville det være himmelsk 

Hvis du ikke vil afgive dit "guld" i plenum, så kom gerne i PM

Jeg takker på forhånd for din hjælp :)

Redigeret af Midt i livet
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig virker det som regel at jeg tager styringen helt fra start af. Også selv om de vil have at der gives massage først.
Jeg får ret hurtigt nusset og kælet for dem imens at jeg roser deres lækre krop, og så er det ellers mig der oftest starter med at give dem oral og gerne kombineret med oral til mig også.
Ikke nødvendig vis 69er, men sådan lidt efter jeg har varmet dem lidt op. Og så ellers over i oral igen til hende. ( elsker at slikke fisse )
Ender selvfølgelig med at der lidt kvikt kommer gummi på og så to til tre stillinger.
Massagen kommer så til sidst.... Men ikke altid der er tid til det på en time. 
Så mit råd er at du skal tage styringen. 
Bruger også nogen gange det at vælge 30 min FP og så 1 time massage. Ikke alle der er glade for det, men så er der godt fra begge lejre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv Bummi, Lotusmassage,, 

jeg har ikke set hendes annonce endnu, men er startet op igen..

med lidt flere kg, men en rigtig flot kvinde .

hun skal snart besøges.. mums, har savnet hende i lang tid

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ville prøve Nadia, hvis hun stadig er i Odense. Du skal blot instruere hende i, at du vil have hende til at lege med din pik og trække din udløsning - det mestrer hun til perfektion, hvis du får sagt, hvad det er, du vil have. Hun er god til at kontrollere manden og "trække pinen ud" bare man husker at kommunikere, så skuddet ikke går af i utide...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker for alle bud indtil videre.

@frddblk Jeg har prøvet det med at overtage styringen hos en af de yndige kvinder jeg har besøgt, men så virker det som om stemningen ryger lidt, og helt sikkert røg "hyggen" og vi havde begge en oplevelse af det måske ikke var helt godt for begge. Men vil prøve igen, for de er jo alle forskellige lige som os :)

@Vining Har læst gamle indslag m Bummi, hun var vist rar og dejlig, og jeg ELSKER former, men kan ikke læse noget om hende i nutid, andet end hun vist kun har andre i sit hus til at give "service", men ved, eller hører du andet så skriv gerne en PM, for hun kunne da helt sikkert være et bud på rolig og stlle "vanilje sex" :)

@wobleren Nadia har jeg besøgt da hun var hos Kat, det startede som en 4 hånds massage, og var rigtig dejligt, hun var fantastisk sød, men vores kemi passede vist ikke rigtig sammen, men det var på ingen måde hendes skyld, for hun gjorde hvad hun kunne, måske var hun bare meget usikker som mig. Men sød, blød og smuk,  det er hun absolut :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midt i livet skrev, for 2 timer siden:

Takker for alle bud indtil videre.

@frddblk Jeg har prøvet det med at overtage styringen hos en af de yndige kvinder jeg har besøgt, men så virker det som om stemningen ryger lidt, og helt sikkert røg "hyggen" og vi havde begge en oplevelse af det måske ikke var helt godt for begge. Men vil prøve igen, for de er jo alle forskellige lige som os :)

@Vining Har læst gamle indslag m Bummi, hun var vist rar og dejlig, og jeg ELSKER former, men kan ikke læse noget om hende i nutid, andet end hun vist kun har andre i sit hus til at give "service", men ved, eller hører du andet så skriv gerne en PM, for hun kunne da helt sikkert være et bud på rolig og stlle "vanilje sex" :)

@wobleren Nadia har jeg besøgt da hun var hos Kat, det startede som en 4 hånds massage, og var rigtig dejligt, hun var fantastisk sød, men vores kemi passede vist ikke rigtig sammen, men det var på ingen måde hendes skyld, for hun gjorde hvad hun kunne, måske var hun bare meget usikker som mig. Men sød, blød og smuk,  det er hun absolut :)

Bummi arbejder  alene, og ejer Lotus thai massage,,

Redigeret af Vining
Skrev arbejder og det har hun fortalt mig

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vining Har kikket lidt efter Lotus Thai massage, men synes kun at kunne finde noget i KBH, men muligt forstår jeg ikke at indsnævre søgningen korrekt^_^ Er lidt lun på ideen om at besøge kvinden ud fra den smule jeg har kunne finde om hende herinde, og så din beskrivelse af hende.

Går faktisk og overvejer om jeg bare skulle droppe thai konceptet, men er sådan lidt ambivalent med det for jeg holder jo meget af det med massage og afslapningen, og meget kan man sige, men de er søde imod os kunder, at man så skal vænne sig til deres lunefuldhed, og at hvad der var i går, langt fra kan være tilfældet i dag, må man så tage.

Men måske man skulle kaste sig ud i det Tantra alle taler om, problemet er blot det jo nok ikke er rigtig tantra jeg søger, for jeg vil jo gerne have forløsningen til sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kører du på Østerbro, Odense c så står skiltet ude ved vejen, med nummer og bogstav,, 

parkering i gården og indgang der 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...